wtorek, 31 grudnia 2013

... a w nadchodzącym roku ...

Mamy ostatni dzień 2013 roku :)
Na podsumowania przyjdzie jeszcze czas, ale może wybiegnijmy już delikatnie w przyszłość i zobaczmy co czeka nas w nadchodzącym roku 2014.
Zabrzmiało to trochę jakbym miała zdolności przepowiadania przyszłości :P
Wróżką nie jestem - na szczęście - ale mam kilka sprawdzonych informacji z tzw. pierwszej ręki.
Może najpierw zobaczmy co szykuje się na naszym podwórku.
Zespół Chaos Engine Research zapowiada pojawienie się ich debiutanckiego klipu, który jest już gotowy i czeka jedynie na zielone światło od wytwórni. Czekamy zatem na teledysk, ale również na płytę i kolejne koncerty. Oczywiście kiedy tylko pojawią się oficjalne informacje od razu Was o tym poinformuje.
Przechodzimy do kolejnych zaprzyjaźnionych kapel i mamy oczywiście stajnie Pawła Mielczarka, czyli zespoły Fabryka Kości i Eskalacja. Jak już Was informowałam Panowie rozpoczynają wspólną trasę koncertową AMAZING TOUR 2014. Pierwszy z koncertów już 11 - go stycznia o godzinie 19:00 w częstochowskim klubie Muzyczna Meta. Gościnnie na tej imprezie pojawi się zespół Enter Praise
Kolejnym obserwowanym przeze mnie zespołem był Arlon
Album "On The Edge" został nominowany w kategorii "Ulubiony album roku". Głosowanie trwa jeszcze przez kilka godzin, a już w przyszłym roku dowiemy się jakie są jego wyniki. Oczywiście trzymamy kciuki za chłopaków, a już niedługo opublikuję wywiad przeprowadzony z Panami Arlonami ;) 

Mamy też ciągle na oku Panów z zespołu Biały Szum, którzy ostro szlifują swój materiał przed nadchodzącym sezonem koncertowym. Mam nadzieje, że już niedługo będziemy mogli się zaopatrzyć w krążek tego zespołu, ale narazie wrzucam zdjęcie z serii "Podejrzane jednym okiem" :) Chociaż gdzieś tu ucięło perkusistę Roberta Mikołajczyka, ale na pewno był. Bez perkusji ani rusz :)

Zajrzyjmy też na oficjalną stronę Krzysztofa Niedźwieckiego. Dotychczas nie pisałam o tym Panu, ale w końcu jak tu nie obgadać starego znajomego w ostatni dzień roku :) 
Kim jest Krzysiu Niedźwiecki ? To gitarzysta, wokalista, autor piosenek i producent. Przez 10 lat związany był z zespołem Habakuk, a obecnie jest gitarzystą w zespole Bakshish. Biografia Krzysia jest bardzo długa, a lista muzyków z którymi współpracował nie ma końca. Uwielbia zaskakiwać i słynie z profesjonalizmu. Posłuchajcie jak na scenie radzi sobie w solowych wykonach:



No i na zakończenie kilka zdań o sobie i swoim podwórku :)
Nadchodzący rok będzie dla mnie osobiście wyjątkowy, ze względu na pojawienie się debiutanckiej płyty mojego męża Macieja Malinowskiego "Roots and Dust" . To mój powód do dumy i niezłego stresa :) Takie nasze muzyczne dziecko ;) 
Dla zaostrzenia apetytu wrzucam link do teledysku promującego album
Maciej Malinowski "Hunter"

Kochani mam nadzieję, że nadchodzący rok będzie obfitował w niesamowite muzyczne odkrycia. Obyśmy doczekali się fajnych debiutów i zaskakujących muzycznych zwrotów akcji. 
Trzymajcie się cieplutko, bawcie się dobrze i do usłyszenia i zobaczenia za rok ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz