środa, 18 grudnia 2013

Podziękowania i garść newsów z życia zespołu Coma

Muszę przyznać, że zaskoczył mnie Wasz odzew na mój wczorajszy wpis.
Jednak mamy w tym kraju wiele osób o dobrym sercu :)
Naprawdę miło się poczułam kiedy wróciłam z pracy i spojrzałam na wiadomości od Was. Cieszę się, że deklarujecie swoje przybycie na charytatywną imprezę pod nazwą "SPOTKAMY SIĘ - Przyjaciele dla Marlona". Uwierzcie mi, że zarówno dla rodziny Marlona jak i dla organizatorów tej imprezy to wiele znaczy. 
Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że Wasze zainteresowanie tą imprezę będzie miało odzwierciedlenie w zebranej kwocie pieniędzy - bo pamiętajcie, że cel szczytny.
Jeszcze raz dziękuję i zapraszam do wsparcia opisywanej wczoraj akcji. 

A teraz newsy ze świata Piotra Roguckiego i zespołu Coma.
Nie wiem czy pamiętacie, ale jakiś czas temu w blogu pisałam o zespole Within Temptation. Wchodzę dzisiaj na jeden z muzycznych portali i czytam nagłówek - "Piotr Rogucki gościnnie na płycie Within Temptation".
Sprawdzam, szukam, nie dowierzam, ale jednak okazuje się, że to fakt :)
Rzeczywiście Piotra Roguckiego będziemy mogli usłyszeć w kawałku "Whole World is Watching". Utwór ten znajdzie się na szóstym studyjnym krążku grupy Within Temptation zatytułowanym "Hydra". Premiera tego krążka już niebawem, dokładnie 31 stycznia 2014. 
Na temat tej niebanalnej współpracy wypowiedział się sam Piotr Rogucki.
"Utwór "Whole World Is Watching" to brzmienie niezwykłej przygody: ogromny zaszczyt niespodziewanego zaproszenia, owocna współpraca, a efektem tego wszystkiego jest połączenie dwóch jakże różnych głosów w jednej, pięknej piosence. Mam nadzieję, że ten kawałek będzie równie ważny dla słuchaczy tak, jak bez wątpienia, jest dla mnie".
Oprócz Piotra Roguckiego z zespołu Coma na płycie "Hydra" usłyszeć będziemy mogli Tarję Turunen, Howarda Jonesa i rapera Xzibita.
Te połączenia zapowiadają się całkiem interesująco, a my przypomnijmy sobie jak w poprzednich płytach brzmiał zespół Within Temptation:


Warto też zwrócić uwagę na rozwijającą się w szybkim tempie zagraniczną karierę zespołu Coma. Na swoim oficjalnym facebookowym profilu ogłosili, że ruszają na wspólną trasę koncertową ze szwedzką grupą Therion. Trasa zaczęła się wczorajszym koncertem we Włoszech, a obejmuje jeszcze kilka koncertów m.in w Szwajcarii, Wielkiej Brytanii i Holandii.
Międzynarodowa kariera Comy rozkręciła się na dobre po podpisaniu przez zespół kontraktu z earMusic/Edel. Wytwórnia ta ma pod swoją opieką takich artystów jak  Deep Purple, Skunk Anansie, Marillion, Chickenfoot czy Europe. Efektem współpracy z wytwórnią earMusic/Edel jest wydana w lutym tego roku płyta "Don’t Set Your Dogs On Me".  
Posłuchajcie tytułowego utworu:


To tyle na dziś. Zostawiam Was kochani, bo na mnie już pora ;) Jutro znów do pracy, więc czas się położyć i odpocząć, zwłaszcza psychicznie. Bo jak już wczoraj wspominałam - ludzie są naprawdę dziwni ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz