poniedziałek, 30 grudnia 2013

Granice są po to by je przekraczać

Jak pewnie zdążyliście już zauważyć na stronie głównej bloga pojawiły się nowe zakładki. Dzięki nim możecie łatwiej i szybciej odnaleźć interesujące Was tematy. To wprawdzie dopiero początek zmian, ale wszystko podąża w dobrym kierunku :)
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam zmiany i eksperymenty, te muzyczne również. Między innymi dlatego ostatnio nałogowo wręcz słucham muzyki Michael'a Buble :)
Kiedy wracałam dziś z pracy dopiero wstawał dzień. Niebo zrzucało nocne kolory i powolutku pojawiały się przebłyski jaśniejszych barw wschodzącego słońca. Zachwycając się tym widokiem, pomyślałam, że czasem wiele tracimy nie dostrzegając piękna które nas otacza...
Myślicie, że z muzyką jest podobnie? Skupiamy się na ulubionych gatunkach, przeszkadza nam kiedy ktoś słucha muzyki, której my nie lubimy ... a gdyby tak spróbować się przełamać? 
Ok, wystarczy tego wstępu ;)


Przed Wami zespół przed którym jakoś podświadomie długo się broniłam i chyba zupełnie niepotrzebnie - BRING ME THE HORIZON.
Grupa powstała w 2004 roku w Wielkiej Brytanii, a muzykę którą tworzą określają mianem deathcore.
Posłuchajcie na początek utworu, który na liście 10 najlepszych utworów metalowych roku 2013 według zestawienia przygotowanego przez Loudwire zajął miejsce czwarte. Kawałek "Shadow Moses"



Ci, którzy mnie znają powinni się już domyśleć dlaczego nie mogłam do końca się przekonać do tego zespołu ... styl emo. Jakoś nie mogę zrozumieć co kręci młodych ludzi w tej subkulturze.
Ale wróćmy do muzyki zespołu Bring Me The Horizon.
W kwietniu 2013 roku pojawił się czwarty studyjny album "Sempiternal". To właśnie z tego albumu pochodzi prezentowany powyżej kawałek.
Wcześniejsze płyty zespołu nie były takie "grzeczne", posłuchajcie:


Słychać ogromny rozwój tego zespołu, zwłaszcza jeśli chodzi o wokal. Sykes - wokalista śpiewa teraz czysto, nawet kiedy krzyczy nadal wyraźnie usłyszeć możemy każde słowo.
Na zakończenie proponuję utwór, który jakoś wpasował się stylistycznie w mój nastrój. Kawałek "Seen It All Before"


Życzę Wam kochani spokojnego wieczoru. Odpoczywajcie, nabierajcie siły, bo jutro pewnie czeka Was wielkie szaleństwo :) Jak to mawiała moja szefowa - "niczego sobie nie żałujcie" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz