poniedziałek, 23 grudnia 2013

Stajnia Pawła Mielczarka pod lupą

Pierwsza wiadomość z ostatniej chwili!
Dla wszystkich miłośników mocnego grania mam świetną wiadomość. Zespoły Fabryka Kości oraz Eskalacja ruszają we wspólną trasę koncertową pod hasłem AMAZING TOUR 2014.
Szczegóły trasy na oficjalnych fanpage zespołów:
Eskalacja
Fabryka Kości
Wielkie gratulacje dla Pawła Mielczarka, managera obu zespołów, za ogarnięcie całego przedsięwzięcia. Ciężka praca Pawła przyniosła efekty, w postaci koncertów w wielu miastach naszego kraju.
Teraz chłopaki z obu zespołów muszą pokazać swoje możliwości, a ja jestem pewna, że nie zawiodą.
Mieliście okazję "poznać" chłopaków bliżej czytając wywiady opublikowane na blogu. Teraz wybierzcie się na ich koncert i zobaczycie, że to co mówili o zaangażowaniu i pasji przekłada się na ich pracę na scenie.
A jeśli jesteśmy w temacie Fabryki Kości to nie mogę sobie odpuścić i wrzucam mój ulubiony kawałek tej kapeli "Martwy za życia"


Ale, żeby nie było, że chłopaków z Eskalacji lubię mniej proponuję numer "Złodziej słów"


Muzyka obu zespołów jest energetycznym zastrzykiem idealnym na te długie zimowe wieczory :) Także rezerwujcie sobie dogodny termin i bawcie się dobrze :)
Druga wiadomość z ostatniej chwili:
Dokładnie 1 stycznia ruszają oficjalne strony internetowe obu kapel, ale to nie wszystko.
Jeżeli chcecie na bieżąco wiedzieć co się dzieje w stajni managera Pawła Mielczarka to on również 1 stycznia uruchamia swoją oficjalną stronkę internetową. Oczywiście kiedy tylko stronki ruszą na blogu pojawią się adresy internetowe.
 
A już jutro na blogu garść informacji ze studia nagrań Bogdana Zasępy, gdzie w weekend dogrywane były kolejne wokale do płyty "Roots and dust" Macieja Malinowskiego, czyli mojego męża ;)
Przyjrzymy się też bliżej płycie Black Denim zespołu AC Angry.
Miłego wieczoru Wam życzę, a ja zmykam odpocząć, bo dzisiejszy dzień w pracy to była masakra :/ Trzymajcie się ciepło :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz