niedziela, 29 grudnia 2013

Muzyka jedyny dopuszczalny narkotyk

Panie i Panowie mamy setkę ;)
Zaczęło się od prostego wpisu o Przeglądzie Free Art Fest From Poland, który popełniłam 18-go września, a później wszystko potoczyło się już własnym rytmem.
Dotychczas dzięki blogowi poznałam wielu fantastycznych ludzi, dla których muzyka jest nieodłączną częścią życia. Z niektórymi z nich udało mi się przeprowadzić wywiady; były to zespoły - Clock Machine, Sugerowana Cena Detaliczna, Fabryka Kości, Biały Szum i Eskalacja. W najbliższym czasie pojawią się dwa kolejne wywiady z zespołem Arlon oraz z muzykiem, realizatorem dźwięku i właścicielem studia nagrań Bogdanem Zasępa.
Im dłużej myślę o mojej pracy jaką wkładam w pisanie tego bloga tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jestem uzależniona od muzyki.
Muzyka towarzyszy mi w każdym momencie mojego życia, budzę się z nią i zasypiam i z całą świadomością mogę podpisać się pod słowami Paulo Coelho, który powiedział:
"Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu".

Dziękuję Wam kochani, że jesteście tu ze mną :)

Wiem, że stajnia Pawła Mielczarka cieszy się Waszym ogromnym zainteresowaniem dlatego specjalnie dla Was w tym setnym wpisie mam informację tak świeżutką, że aż pali w palce jak ją piszę :P
Ostatnio poinformowałam Was o przygotowaniach zespołów Fabryka Kości i Eskalacja do pierwszej trasy koncertowej pod hasłem AMAZING TOUR 2014.
Na scenie razem z chłopaki posłuchać będziemy mogli również takich zespołów jak  Zwłoki, Crimson Valley, Enter Praise, Sekator, Hateera, Komandos, Pataconez, VooDoo, Another World, El.Pank.El. 
Zapowiada się ciekawie? 
Nie wiecie jeszcze najważniejszego gościem specjalnym, który pojawi się na dwóch koncertach tej trasy będzie argentyńska grupa Sacro
Posłuchajcie:



Zespół Sacro wystąpi z Fabryką Kości i Eskalacją 15 lutego w Opolskim klubie K-60 oraz w Częstochowskim Klubie Ironia 28 lutego.  
Myślę, że nie trzeba Was już dłużej namawiać do wzięcia udziału w tych imprezach, po prostu musimy wszyscy tam być :)

Przede mną jeszcze nocka w pracy, więc pozwólcie że wrócę do łóżka się wyspać, a Wam życzę naprawdę miłego dnia i mam nadzieje spokojnego wieczoru :) 

1 komentarz: