czwartek, 5 grudnia 2013

Exlibris i ich płyta "Humagination"

Czy ja wczoraj wspominałam, że trzeba wierzyć, że nowy dzień przynosi nowe nadzieje? No cóż ... ciocia Ewa nie zawsze ma racje.

Dziś posłuchamy polskiego melodyjnego heavy metalu.
Zespół Exlibris to warszawska formacja, która działa od 2003 roku. Trzon zespołu tworzą gitarzysta Daniel "Dani" Lechmański i klawiszowiec Piotr "Voltan" Sikora.
W lutym 2006 roku na rynku muzycznym ukazuje się pierwszy album "Skyward".
Chciałam wrzucić Wam jakiś kawałek z tej płyty, ale szczerze mówiąc chyba byście się zniechęcili, a przecież nie o to chodzi.
Skupmy się zatem na drugim oficjalnym krążku zespołu, który swoją premierę miał w tym roku. Płyta "Humagination" zawiera dwanaście utworów zachowanych w gatunku melodyjnego heavy metalu z epickimi tekstami.
Na dobry muzyczny początek posłuchajcie utworu "All Guts, No Glory".


Musicie przyznać, że solówka na gitarze i potem przejście na basie miażdżą, aż ciarki mi przeleciały po plecach :)
Trzeba też z całą śmiałością przyznać, że Krzysztof Sokołowski, czyli wokalista zespołu odwala kawał dobrej roboty. Posłuchajcie co wokalnie dzieje się w kawałku "Hellphoria"


Nie myślcie, że Exlibris to zespół, który gra tylko szybkie porywające kawałki. Posłuchajcie tego i trzymajcie się mocno, bo chyba nie spodziewacie się usłyszeć takiej genialnej ballady The arrival

Mam nadzieje, że zachęciłam Was do zapoznania się z całym krążkiem "Humagination", bo chyba nie trzeba już dodawać, że warto :)
A dla tych, którzy chcieliby posłuchać Exlibris na żywo zapraszam na ich koncert, który odbędzie się 7 grudnia w Warszawie na festiwalu Warszawa Brzmi Ciężko.
Chcecie znać szczegóły tej imprezy, albo bliżej "poznać" się z chłopakami, zapraszam na ich oficjalną stronę internetową "Exlibris

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz