wtorek, 10 grudnia 2013

Grammy 2014 nominacje w kategorii Najlepszy Utwór Metalowy

Moje zatoki postanowiły zacząć żyć swoim własnym życiem i bolą od kilku dni. Dziś jest jakieś apogeum bo ledwo ruszam głową, nawet mruganie oczami powoduje ból.
No dobrze, nie będę się użalała nad sobą, trzeba być twardym, w końcu kiedyś przestanie boleć.
 Żeby łatwiej było przetrać ten wieczór proponuję powrót do najważniejszych nagród muzycznych czyli Grammy 2014.
Prezentowałam już nominacje w kategorii Najlepszy Utwór Rockowy. Dziś pora na kategorię Najlepszy Utwór Metalowy.
Skupmy się na pierwszej z nominacji, bo ten utwór już dobrze znamy. Nominowany w trzech kategoriach Najlepszy Utwór Metalowy, Najlepszy Utwór Rockowy i Najlepszy Album Rockowy. Mowa o zespole Black Sabbath i utworze "God Is Dead".
Z racji tego, że prezentowałam już ten kawałek ostatnio przechodzimy od razu do kolejnej nominowanej piosenki - Grupa Anthrax z utworem "T.N.T"


Utwór ten jest coverem zespołu AC/DC i pochodzi z minialbumu Anthems. Cały minialbum składa się z coverów kilku ulubionych zespołów członków Anthrax z lat 70-tych.
Kolejna, trzecia już nominacja to utwór "Room 24" duetu Volbeat Feat King Diamond. Kawałek ten charakteryzuje się niepokojącym nastrojem, momentami mrożący krew w żyłach, a tekst dotyczący prawdziwej historii, która przydarzyła się pewnej nocy Michaelowi Poulsenowi.


Numer cztery w moim zestawieniu nominacji ma kawałek "The Enemy Inside" zespołu Dream Theater.
Nie będę ukrywała, że to moi faworyci w tej kategorii. Uwielbiam ten utwór zresztą jak i cały zespół.
Korzystając z okazji przypominam, że już 5 lutego 2014 roku możemy zobaczyć i usłyszeć zespół Dream Theater w katowickim Spodku. A dla przypomnienia nominowany "The Enemy Inside"


Ostatni prezentowany przeze mnie dziś utwór to grupa Killswitch Engage i ich "In Due Time"
Wsłuchajcie się w tekst, a może zagłosujecie właśnie na ten numer. Żeby Was zachęcić zamieszczam słowa pochodzące z refrenu:
All in due time
See the world through different eyes
All in due time
Shadows will give way to light

How much more can I give of myself?
As these walls, close in on me
As I slip down into this despair! (to this despair! )
There is nothing to attain!



To tyle jeśli chodzi o nominacje w kategorii Najlepszy Utwór Metalowy.
A na zakończenie mam dla Was mam nadzieję miłą niespodziankę. W najbliższym czasie ukaże się wywiad z zespołem ARLON. Czekajcie cierpliwie, a ja wracam do łóżka się kurować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz