czwartek, 26 grudnia 2013

I już nic nie będzie takie jak kiedyś - Nekrogoblikon

Okazuje się, że nawet mój organizm ma pewne granice, które chyba dziś zostały przekroczone, bo weszłam po pracy do domu, umyłam się i zasnęłam nawet nie wiem kiedy :)
Dobrze, że ten okres świąteczny dobiega już końca. Może teraz wszystko wróci do normy i moja praca znów będzie męcząca tylko fizycznie :)
Chociaż z drugiej strony Goethe napisał kiedyś, że "W życiu czyha na nas nieskończenie wiele niebezpieczeństw, a wśród nich również poczucie bezpieczeństwa" ;)
A gdyby tak przenieść się do innej rzeczywistości?
Wskoczyć w portal i wylądować np w lesie pełnym goblinów...
Nie martwcie się, nie odbiło mi - a przynajmniej nie do tego stopnia :)
Delikatnie nawiązuję jedynie do zespołu który zaskoczył mnie do tego stopnia, że postanowiłam o nim napisać.
Zespół nazywa się Nekrogoblikon i od razu wrzucam Wam kawałek, który tak mnie zachwycił:


Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to co ten koleś robi ze swoim wokalem. Dosłownie musiałam odrywać szczękę od podłogi z wrażenia.
Zresztą ten zespół pod względem technicznym nie może mieć sobie nic do zarzucenia. Klawisze, gitary, perkusja - to wszystko wręcz genialnie z sobą współgra. Nie mogę oczywiście pominąć tematu gitary basowej, która w powyższym kawałku "Powercore" po prostu mnie miażdży.
Kawałek ten pochodzi z najnowszej płyty zespołu Nekrogoblikon pod tytułem "Power".
Krążek ten zdążył już zachwycić niejednego fana niestandardowych brzmień metalowych, a recenzentów skłonić do szukania dziury w całym. No bo jak inaczej można skomentować wypowiedź jednego ze "znających się Panów", który o płycie "Power" pisze, że muzyka niby dobra, ale zupełnie bez przekazu.
Nie zawsze wszystko trzeba brać na serio. Wystarczy zobaczyć jakiekolwiek nagranie z koncertu tego zespołu by zrozumieć, że chłopaki mają ogromny dystans do siebie i świata ich otaczającego. Chyba najlepszym na to dowodem jest ich maskotka, czyli goblin który biega po scenie i parodiuje zachowanie muzyków.

A wracając do podróży w przestrzeni ... byliśmy już w lesie, to może teraz przeniesiemy się w góry?
Wiadomo, że góry są nie tylko piękne, ale też niebezpieczne. Weźmy na przykład takie grasujące po górskich ścieżkach niedźwiedzie. Co zrobić kiedy spotkamy je na swojej drodze?
Posłuchajcie kawałka "Bears" a wszystko w tym temacie będzie jasne :)


Po prostu nie da się nie polubić zespołu, który nazywa się Nekrogoblikon i śpiewa o złych niedźwiedziach, które chcą Cię zjeść.
Jeśli myślicie, że nic Was już nie zdziwi posłuchajcie kawałka "Goblins Ahoy" i trzymacie się mocno :)


To jest po prostu genialny utwór, który łączy w sobie metal z folkiem, a wszystko okraszone jest wyważoną dawką humoru.
Jedyne zdanie, które ciśnie mi się na usta jako podsumowanie tego tematu, to: Realizujmy swoje pasje najlepiej jak potrafimy nie zatracając przy tym samych siebie i poczucia humoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz