wtorek, 1 października 2013

Muzyczna samokrytyka

Już prawie północ, a ja dopiero zabieram się za dzisiejszy wpis. Niedawno wróciłam z pracy, zjadłam i mam w końcu chwilkę, żeby się zrelaksować przy muzyce. A jeśli o relaksie mowa, to jest kilka takich piosenek, które pozostają w naszej pamięci na długie lata.
Zawsze zwracałam uwagę na teksty utworów, które wpadały mi w ucho i oto przykład kawałka, który swego czasu dosłownie nie odstępował mnie na krok:


Duety dobrze dobrane mają w sobie ogromną moc; a jak do tego dodacie naprawdę głęboki tekst to otrzymacie:


Utwór który teraz Wam wrzucę "odkryłam" całkiem niedawno, a właściwie mój mąż mi go puścił. Zrzuciłam go sobie na telefon i odsłuchuje w drodze do pracy. Daje takiego kopa energetycznego, że chce się wyrzucić z siebie ciężar całego dnia i zacząć od czystej kartki.


Są też zespoły których teksty poruszają nasze najczulsze struny i to bez względu na to w co wierzymy, skąd jesteśmy i dokąd zmierzamy. Weźmy na przykład zespół P.O.D i kawałek "Youth Of The Nation" :


Pewne teksty niosą taki przekaz, że aż ciężko uwierzyć, że ktoś stosuje taką autodestrukcję :) Chociaż muszę przyznać, że czasem każdy z Nas zachowuje się jak zwykły frajer (mnie się to zdarza nawet częściej niż czasem). I tym pozytywnym akcentem zakończmy ten dzień ;)
Śpijcie dobrze i pamiętajcie, żeby zawsze mieć do siebie ogromny dystans :D
A na dobranoc:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz