piątek, 11 października 2013

Muzycznie z Antoine de Saint Exupery

Piąteczek na kalendarzu, więc czas zacząć weekend :)
Od rana po głowie chodzą mi cytaty z Małego Księcia. Ta książka jest niesamowita i za każdym razem kiedy się ją czyta można dostrzec kolejne życiowe mądrości. Mam wrażenie że dorasta razem ze mną :)
Więc dziś cytaty z Małego Księcia będą moją muzyczną inspiracją, zobaczymy co z tego nam wyjdzie :)
"... dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu".
Skoro coś jest niewidoczne dla oczu to być może jest ukryte za mgłą? Może wystarczy przetrzeć okulary naszej duszy a wtedy wszystko stanie się jasne...


"Na pustyni jest się trochę samotnym. Równie samotnym jest się wśród ludzi".
Ten cytat idealnie pasuje do tego co się dzieje teraz na świecie. Ludzi wokół nas mnóstwo, ale każdy myśli wyłącznie o sobie. Spójrz na ilość swoich znajomych na facebooku albo na ilość numerów wpisanych w telefonie. A teraz pomyśl na ile z tych osób naprawdę możesz liczyć...


"Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją".
Co w życiu jest naprawdę ważne, patrzenie czy dostrzeganie? Czasem możemy przegapić coś naprawde ważnego bo niby widzimy, ale nie dostrzegamy.


"Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca".
To zdanie powinno się zostawić bez komentarza. Z niektórymi faktami po prostu się nie dyskutuje. Tylko może czasem przydałoby nam się przebudzenie, zachód słońca trwa zbyt krótko.


Wyszła nam znów niesamowita muzyczna wyprawa wgłąb duszy :)

Za oknem piękna jesień także bierzcie swoje drugie połówki, dzieci, psa, kota, żółwia czy co tam macie w domu i wychodźcie na spacer :) Ja też spróbuję wyciągnąć mojego męża z domu przynajmniej na malutki spacerek. A może uda mi się zrobić kilka fajnych fotek ... Jeśli coś wyjdzie z mojego chytrego planu to do jutrzejszego wpisu dorzucę zdjęcia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz