piątek, 4 października 2013

Norwidowskie Spotkanie Humanistyczne

Dziś dzień pełen wrażeń.
Niedawno wróciliśmy z Norwida ( IX Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana K. Norwida w Częstochowie) gdzie odbyło się Norwidowskie Spotkanie Humanistyczne, którego gościem był mój mąż :) Przyznaję bez zbędnych wstępów iż duma mnie dziś rozpierała :) Zdolny bardzo ten mój mąż :) A i przy okazji mnie się trochę pochwał zebrało ;) Tak zwany lans pośredni :D :D :D
Napiszę Wam szczerze, że bałam się tego spotkania. O dzisiejszej młodzieży różne słuchy krążą, niestety w większości negatywne. A dzisiejszy dzień pokazał, że są młodzi ludzie, dla których liczy się pasja. Bardzo pozytywnie nastawili mnie do życia ;)
Dodatkowo Pani Kasia - takiej nauczycielki można tylko pozazdrościć ...


 To już za nami, a przed Nami ... finał Free Art Fest From Poland. Najlepsi z najlepszych będą walczyli o nagrodę Grand Prix. Naprawdę nie mogę się doczekać tego koncertu. Po pierwsze mam chytry plan odpocząć psychicznie a po drugie to będzie naprawdę kawał dobrej muzyki. No i ciągle liczę na to, że któryś z zespołów zaskoczy mnie czymś tak bardzo, "że wyskoczę z butów" :D
A co dziś m.in w programie? Posłuchajcie sami:




A to tylko niektóre atrakcje, bo dziś pierwszy raz będę bawiła się w reportera z ramienia Sober Rock Canal. Będę przeprowadzać wywiad z jednym z uczestników.  Nie zdradzę Wam narazie który z zespołów będzie dziś w krzyżowym ogniu pytań. Musicie uzbroić się w cierpliwość i na bieżąco śledzić bloga.
Już jutro opiszę Wam jak przebiegła dzisiejsza impreza i oczywiście kto wygrał :)
Jeśli jesteście w pobliżu Czewy po raz kolejny zapraszam do TFP. Start imprezy - 18:00.
Zmykam się szykować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz