niedziela, 13 października 2013

Fabryka Kości czyli po prostu życie

Po naprawdę ciężkim dniu w pracy przyszedł czas na dzisiejszy wpis.
A dziś tak jak obiecałam opowiem Wam o wczorajszym briefingu prasowym zespołu Fabryka Kości.
Spotkanie odbyło się w clubie Barcode, który swoim wnętrzem zapewnił całej imprezie niezapomniany klimat.
Tuż po przybyciu na miejsce otrzymaliśmy materiały prasowe dotyczące zespołu oraz egzemplarz promowanego krążka, co nie ukrywam było miłą niespodzianką.
W części oficjalnej przywitał Nas manager zespołu Paweł Mielczarek. W kilku zdaniach opowiedział Nam o samym zespole i przedstawił jego członków. Następnie wszyscy skupili się na promowanym materiale.
Okładka promowanego krążka


Epka składa się z pięciu utworów, które zaraz po przybyciu do domu zostały przez nas odsłuchane ;) Próbowaliśmy podpytać zespół jak mogliby scharakteryzować graną przez siebie muzykę, jednak okazało się to nie być takie proste :) W otrzymanych materiałach prasowych czytamy wypowiedź wokalisty zespołu Remka, którą pozwolę sobie zacytować: " Od 3 lat wspólnie z załogą zastanawiamy się jak określić muzę, którą gramy. Do tej pory się to nie udało. Ale to nie jest najważniejsze. Liczy się fakt, że zajęcie to sprawia nam zajebistą przyjemność ... "
Ja ze swojej strony do tego co powiedział Remek mogę dodać, że kiedy rozmawia się z chłopakami rzeczywiście widać, że to co robią sprawia im radość. Oni w swoim towarzystwie po prostu dobrze się bawią, a przy okazji tworzą świetną muzykę czego rezultatem jest promowana epka. 
Wszystkie aranżacje oraz liryki zawarte na płycie są autorstwa zespołu, jednak znalazło się miejsce dla gościa specjalnego, którym okazał się Kordian Nowicki z zespołu Habakuk. Kordian wykonał solo gitarowe w utworze "Martwy za życia". Szata graficzna to dzieło Piotra Foksowicza, a producentem muzycznym oraz realizatorem nagrań jest Kordian Nowicki.
Po zaprezentowaniu samej epki mogliśmy spokojnie porozmawiać z członkami zespołu. Oczywiście specjalnie dla Was wykorzystałam tą możliwość i umówiłam się z chłopakami na wywiad. Panowie zaprosili mnie i mojego męża do siebie na próbę w związku z czym będziecie mogli nie tylko przeczytać zrobiony przeze mnie wywiad ale i obejrzeć filmik z próby zespołu.
Mam nadzieję, że w tych kilku zdaniach zachęciłam Was do bliższego przyjrzenia się zespołowi Fabryka Kości. Jeżeli macie ochotę zobaczyć jak brzmi ten zespół na żywo to zapraszam Was na imprezę promującą krążek "Zielona Wyspa" która odbędzie się 19 października w TFP o godzinie 19-tej. Oprócz gwiazdy wieczoru czyli zespołu Fabryka Kości wystąpią również dwa częstochowskie zespoły Diagnoza i Excursor oraz rybnicka kapela Soul Collector.
Ja oczywiście stawie się obowiązkowo na tej imprezie a już niebawem na blogu pojawi się myślę niebanalny i zupełnie nie szablonowy wywiad w całości poświęcony zespołowi Fabryka Kości.

Kochani z ostatniej chwili specjalnie dla wszystkich zainteresowanych i niecierpliwych przedpremierowy utwór z epki Zielona Wyspa
 Zielona Wyspa

  Zdjęcie z oficjalnego fanpage zespołu wykonane przez Anne Ślęzak. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz