niedziela, 6 października 2013

Słodkie nic nierobienie ;)

Niedzielne lenistwo dopadło mnie dziś z ogromną mocą sprawczą :)
Miałam napisać post rano, żeby pozytywnie nastroić Was i siebie na cały dzień, ale w całości pochłonęła mnie książka, którą czytałam. Książka "W niewoli zmysłów" autorstwa Nalini Singh. Wiem, że tytuł brzmi jak jakiś romans, ale nic bardziej mylnego. Polecam tą książkę wszystkim, nawet tym którzy na codzień czytają tylko gazety ;) Nie sadziłam, że więzi międzyludzkie można opisać w taki sposób.
Chciałam już dziś podzielić się z Wami wywiadem który przeprowadziłam w piątek, ale niestety chłopaki z Clock Machine potrzebują jeszcze trochę czasu na ostateczne poprawki. Widać nie tylko mnie zależy na jak najlepszej jakości tego wywiadu :) Nie mamy innego wyjścia jak tylko uzbroić się w cierpliwość. Ja ze swojej strony zapewniam, że warto poczekać.

Przechodzimy do muzycznych inspiracji dzisiejszego dnia. Zacznijmy może od legendy samej w sobie zespół Queen


Nikt nie mówił, że rockową muzyką nie można się bawić... Dzięki tym zwierzakom moje dzieciństwo było weselsze, więc teraz też poprawiają mi humor :)
Teraz już trochę poważniej insynuacje Queen:


A teraz kawałek nawiązujący do nazwy bloga czyli zespół Tool i kawałek Sober



Kończąc dzisiejszy wpis zostawiam Was z kawałkiem który wprost mówi o beznadziejności naszych domysłów. Będzie co ma być ;)


Ostatni dzień wolnego więc ja wracam do mojego słodkiego nic nierobienia i Wam polecam dokładnie to samo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz