niedziela, 29 września 2013

Niebiańskie inspiracje ;)

Czasem mając przed oczami prawdziwe piękno nie potrafimy go dostrzec, ani docenić.
Kiedy ostatnio mieliście czas, żeby zatrzymać się w codziennym biegu i przyjrzeć niebu? Niby wiemy, że codzień rano wstaje słońce, a wieczorem mamy na niebie księżyc i gwiazdy, ale jakoś czasu brak na zachwyt.
Ja od kilku dni wychodziłam do pracy o godzinie 5 rano i widok który miałam przed oczami dosłownie zapierał dech. Ogromny księżyc na dosłownie czarnym niebie i całe mnóstwo migocących gwiazd. Miałam wrażenie, że wystaczy wyciągnąć rękę by móc dotknąć nieba.
Jak te moje przemyślenia mają się do muzyki?
Rock to nie tylko mocne gitary i szybka perkusja dziś spróbuję pokazać "delikatniejszą" stronę tego gatunku muzycznego.

W komentarzach do wczorajszej audycji na Sober Rock Canal znalazłam świetny kawałek brytyjskiego zespołu Marillion. Singiel zawierający ten utwór ukazał się w roku 1985 czyli dokładnie wtedy kiedy pojawiłam się na świecie ;)


Zrobiło się nastrojowo, więc nie psujmy tego klimatu. Zostaniemy dziś przy rockowych balladach.
Są takie piosenki które rozstają nam w pamięci na zawsze. W moim zestawieniu kawałków na dziś nie może zabraknąć tego numeru:


Prawdziwa miłość opisana w szwedzkim heavymetalu ? Proszę bardzo:


No i utknęłam w świecie muzyki na ponad godzinę ... Chciałam znaleźć dla Was coś wyjątkowego na zakończenie, ale od jednego kawałka do drugiego, trzeciego, czwartego... Okazuje się, że można wybierać godzinami. Obojętnie czy skupiałam się na tekście, czy na muzyce ciągle wpadałam na kolejny kawałek, oczywiście "lepszy" od poprzedniego. Dlatego po długich bojach z samą sobą na dobranoc specjalnie dla wytrwałych :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz