czwartek, 19 września 2013

Hip hop i rock, a może metal i reggae ?

Kto powiedział, że gatunki muzyczne nie mogą się łączyć?
Jest pewnie tyle samo przeciwników co zwolenników tego pomysłu, ale  na szczęście żyjemy w wolnym kraju i możemy bawić się muzyką w różny sposób ;)

Podzielę się z Wami swoimi prywatnymi przemyśleniami na ten temat, a może w komentarzach zmobilizuje Was do rozmowy.

Pewnie tak jak Ja każdy z Was słuchał w życiu różnej muzyki. U mnie zaczęło się od boysbandów (niestety przywilej wieku) poprzez hip-hop aż do rocka a czasem nawet metalu. Dzięki tej różnorodności dziś nie ograniczam się do słuchania tylko jednego gatunku. Skoro się nie ograniczamy to może warto zwrócić uwagę na zespoły które odważyły się łączyć naprawdę gatunki z dwóch różnych światów...

Co powiecie na takie połączenie :
Sepultura


A może połączenie na jakie zdecydował się mój mąż:
Maciej Malinowski i NML


I co Wy na to kochani? Ja popieram w stu procentach.

Jutro, jak już wspominałam w poprzednim wpisie, wybieramy się z mężem na przegląd Free Art Fest From Poland w kategorii hip-hop. Mam nadziej, że któryś ze składów zaskoczy Nas jakimś nowatorskim podejściem do tematu. Oczywiście nie omieszkam się z Wami podzielić spostrzeżeniami. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz