wtorek, 5 listopada 2013

Wirtualna podróż do prowincji Kanady - Ontario.

Ale się dzisiaj rozmarzyłam...
Rano koleżanka wysłała mi całą rozpiskę koncertów które mają się odbyć w tym miesiącu w Częstochowie. Luxtorpeda, Chaos Engine Research, Zabili Mi Żółwia i moja ukochana Coma.
Ach, gdyby tak zrobić relacje z ich koncertów, albo przeprowadzić wywiady z tymi zespołami ...
Niestety finansowo nie ogarnę tego wszystkiego, więc puki co wrzucamy to do zakładki z napisem - KIEDYŚ NA PEWNO i wyruszamy w kolejną muzyczną podróż.
Podnosimy z miejsc swoje wirtualne tyłki i ruszamy do Ontario gdzie dwóch kuzynów postanowiło założyć zespół. Mamy początek 2004 roku kiedy to zespół Threat Signal umieszcza swój pierwszy utwór na stronie GarageBand.com. Była to strona zrzeszająca muzyków amatorów i fanów muzycznych. To właśnie na tej stronie ogłoszono konkurs w którym  kawałek "Rational Eyes" zajął pierwsze miejsce i zdobył ogólne uznanie.


Takie były początki kariery tego przedstawiciela gatunku melodic death metalu.
Zespół na przestrzeni lat 2006 - 2011 wydał trzy płyty. Recenzję ostatniej z nich pod tytułem Threat Signal możemy przeczytać w polskim magazynie Gitarzysta, gdzie została oceniona sześć punktów w dzisięciostopniowej skali.

Zdjęcie z oficjalnego fanpage zespołu
Mnie osobiście do tego zespołu przekonał kawałek "Through My Eyes" z drugiej ich płyty Vigilance. Posłuchajcie sami:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz