piątek, 29 listopada 2013

Weekend - będzie się działo

Kolejny dzień z cyklu - po co w ogóle rano wstawałam z łóżka, na szczęście dobiega końca. I powoli wkraczamy w weekend.
A jak wyglądają plany na najbliższe kilka dni?
Rano czeka mnie spotkanie z Panami Policjantami - może w końcu wsadzimy jakiegoś złodzieja za kratki ;)
Po drodze odprowadzę męża do Urzędu Miasta, gdzie odbędzie się uroczysta gala. We wtorek Maciek zasiadł w jury festiwalowego przeglądu "Tuwim w muzyce" i  właśnie jutro będzie podsumowanie i wręczenie nagród :) Nie ma to jak mieć sławnego męża, mój prywatny powód do dumy :)
Popołudniu będę musiała znaleźć czas na przygotowanie się do wywiadu niespodzianki ;) który odbędzie się już w najbliższą sobotę. A jeśli już przy sobocie jesteśmy to pamiętajcie o imprezie na którą już Was wcześniej zapraszałam.
HAŁAŚLIWE ANDRZEJKI W DEKADENCJI - pod takim hasłem startuje w sobotę impreza na której nie może Was zabraknąć. Na scenie kapele MEBIUS, ESKALACJA i nasi przyjaciele z zespołu FABRYKA KOŚCI. 
Start imprezy godzina 19-ta.
Wjazd zupełnie za free :) 

A w niedzielę zabieram Was ze sobą w miejsce gdzie muzyce nadawany jest niepowtarzalny klimat. Studio nagrań to miejsce, w którym nie tylko nagrywany instrumenty czy wokal. To przede wszystkim miejsce w którym nadajemy charakter tworzonej przez nas muzyce. Może nie jestem w stanie opisać tego słowami, ale zawsze przebywanie w studiu nagrań wiąże się dla mnie z ogromnymi emocjami. 
Postaram się opisać Wam jak najdokładniej to co będzie się tam działo. Przy okazji umówiłam się z właścicielem tegoż studia na wywiad, więc myślę że warto będzie w weekend poświęcić chwilkę na przeczytanie wpisów. 

Mamy już prawie piątek, więc nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam spokojnej nocy i udanego weekendu. A dla tych wszystkich, którzy jeszcze nie śpią mam jeden z moich ulubionych kawałków zespołu FABRYKA KOŚCI - "Martwy za życia"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz