środa, 20 listopada 2013

Od serca dla serca

Dzień już powoli się kończy, ale mam nadzieje, że przed północą wyrobię się z wrzuceniem tego wpisu. Rozmyślając o mijającym dniu doszłam do wniosku, że najważniejsze jest życie w zgodzie z własnymi przekonaniami.
A jeśli mam bronić tego co naprawdę jest we mnie to zapraszam Was na imprezę na której nie tylko będziecie mogli posłuchać dobrej muzyki, ale też wesprzeć szczytny cel.
Już 23 listopada, czyli w najbliższą sobotę zapraszam do TFP na imprezę pod hasłem: "TFP gra dla Juli".


 Jak widzicie na plakacie, który pozwoliłam sobie dołączyć, na scenie wystąpią: BE GOOD, MENHOR, KASIA I GITARA, BONANZA, i dobrze Wam już znany zespół SUGEROWANA CENA DETALICZNA.
Całkowity dochód z koncertu zostanie przekazany na leczenie chorej Julii Janik, która boryka się z rzadkim nowotworem złośliwym tkanek miękkich.
Start imprezy przewidziany jest na godzinę 18, a cegiełka to minimum 10 zł.
Jeśli chcielibyście tej jesieni zrobić coś dobrego dla innych to jest dobra okazja.





Jako, że nastrój zrobił się jakiś taki wzniosły postanowiłam sięgnąć po twórczość zespołu, którego nie trzeba przedstawiać.
Panie i Panowie SOUNDGARDEN


Zespół powstał w 1984 roku i razem z Nirvaną, Pearl Jam i Alice in Chains należy do "Wielkiej Czwórki z Seattle". W latach dziewięćdziesiątych to właśnie Soungarden był największym promotorem muzyki grunge.
Ich czwarty studyjny album pod tytułem "Superunknown" okazał się niezwykłym sukcesem. Za singiel "Spoonman" zespół odebrał statuetkę Nagrody Grammy.


Jak to w życiu bywa z powodu wewnętrznych nieporozumień w 1997 roku zespół decyduje się zawiesić swoją działalność.
Ponownie na scenie zespół Soundgarden możemy zobaczyć 16 kwietnia 2010 roku, gdzie oficjalnie ogłaszają swą reaktywację.
Dla wszystkich fanów Soundgarden mam dobrą wiadomość - już 27 czerwca 2014 roku zespół odwiedzi Polskę. Muzycy przyjadą do nas w związku z imprezą Life Festival Oświęcim 2014.
Bilety pojawią się w sprzedaży już jutro, więc nie ma na co czekać ;)
Na zachętę zobaczcie jaką moc wytwarzają na scenie Panowie z tego zespołu


Kończąc dzisiejszy wpis mam prośbę - niech jutrzejszy dzień będzie lepszy od dzisiejszego.
I tym pozytywnym akcentem żegnam się z Wami - dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz