piątek, 27 czerwca 2014

Norweski metal w przyjemnym wydaniu

Znów mi się zniknęło na kilka dni, ale w tym czasie spełniłam jedno z moich największych i najbardziej przyziemnych marzeń. Powinnam raczej napisać, że My spełniliśmy, bo oczywiście mąż miał w tym swój i to nie mały udział. Otóż zostaliśmy dumnymi posiadaczami swojego pierwszego wspólnego samochodu :)
Piszę to nie po to żeby się chwalić, tylko wytłumaczyć swoją nieobecność na blogu ;) Mieliśmy dużo spraw do załatwienia przed i po kupnie, więc i czasu było mało. Ale powiem Wam w tajemnicy, że sprzątanie samochodu i dbanie o niego stało się moim nowym hobby :) Nawet nie wiecie jak mnie to relaksuje ... :)
W tak euforycznym nastroju nie pozostaje mi nic innego jak tylko zaprezentować kawał dobrego metalowego grania. Zespół pochodzi z Norwegii a nazywa się WOLVES LIKE US.
I zanim słów kilka o członkach tej grupy, posłuchajmy muzyki, którą tworzą. Zacznijmy od utworu "Three Poisons" pochodzącego z albumu Black Soul Choir:
https://www.youtube.com/watch?v=j0gbXidGSkk&list=PLLtrICHGyxx-d74UHK-jtvyR6ZcJ6hXwx&index=2


W tym kawałku nie da się nie zwrócić uwagi na genialnie pracującą perkusję i współgrające z nią gitary. Świetnie, że perkusista potrafi zagrać tak by momentami nawet przyćmić gitary. No bo kto powiedział, że perkusja ma być zawsze tylko tłem...
Kolejny utwór to kawałek "I Don't Need To Be Forgiven" i mimo iż pochodzi z tego samego krążka co poprzedni to słychać w nim zupełnie inne inspiracje.
https://www.youtube.com/watch?v=71nPzm87oBg


Fajnie jest czasem posłuchać tak odważnej płyty jak Black Soul Choir gdzie metal nie ogranicza się do kontrolowanej naparzanki. Płyta o której mowa w jedenastu odsłonach daje nam możliwość skosztowania wielu smaczków metalowych. Nie chcę się tu rozpisywać nad szczegółami technicznymi, chodzi mi tylko o to, że wrzucając tą płytę w odtwarzacz nie musicie obawiać się nudy :)
Trzecia i ostatnia zarazem moja propozycja muzyczna na dziś to utwór "Lovescared"
https://www.youtube.com/watch?v=OuipkVzHdLY&list=PLLtrICHGyxx-d74UHK-jtvyR6ZcJ6hXwx&index=8


Jestem pewna, że muzyka tych norwegów na długo zostanie w waszej pamięci i odtwarzaczach ;) Życzę miłego słuchania i przyjemnego wieczoru. Ja zmykam na próbę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz