piątek, 6 czerwca 2014

Takiej muzy nie można przeoczyć

Wróciłam właśnie z zakupów z koszyczkiem pełnym słodziutkich truskawek :) :) :)
Jak ja uwielbiam owoce; zwłaszcza truskawki i borówki; kojarzą się ze słońcem i błogim nic nie robieniem :) Chyba nadmiar słonecznych promieni mnie rozleniwia, albo nadchodzący urlop tak na mnie działa. Jeszcze tylko dwa dni w pracy i wolne :) :) :)
I w tym jakże radosnym nastroju przejdźmy do muzycznej propozycji na dziś.
Jednak zanim zaprezentuje Wam moje "wykopalisko" od razu zaznaczę, że jeśli przetrwacie do końca wpisu to na deser będę miała dla Was niezłego newsa. Warto przeczytać wpis do końca ;)
Z Kalifornii, a dokładnie z Costa Mesa pochodzi zespół Of Mice & Men grający muzykę metalcore.
Nazwa zespołu została zaczerpnięta z powieści Johna Steinbecka o tym samym tytule. Już premierowy utwór w ciągu dwóch miesięcy od publikacji zanotował milion odsłuchań na portalu Myspace.
No to zobaczmy i posłuchajmy czym tak zachwycili słuchaczy; utwór pochodzący z debiutanckiego krążka "Second and Sebring"
https://www.youtube.com/watch?v=qSeiG6qMhaI


Od razu rzuciła mi się w uszy genialnie pracująca perkusja, brawo sekcja rytmiczna :)
Za niecały miesiąc bo już 3 lipca zespół Of Mice & Man wystąpi na jedynym w Polsce koncercie, który odbędzie się w Poznańskim Klubie Pod Minogą. Panowie odwiedzą nasz kraj w ramach promocji swojego trzeciego już krążka "Restoring Force". Krążek ten jest dużo dojrzalszy od poprzednich propozycji zespołu, przez co ma ogromne szanse na osiągnięcie jeszcze większego sukcesu.
Na potwierdzenie moich słów odsłuchajcie utworu, który szczególnie przypadł mi do gustu. Utwór nazywa się "Would You Still Be There"
https://www.youtube.com/watch?v=IW6TxK5HNNg


No musicie przyznać, że ten utwór jest genialny, a jak musi brzmieć grany na żywo ... aż zaczynam zazdrościć wszystkim którzy będą na ich koncercie. Odsłuchałam ten kawałek na słuchawkach i aż mam ciarki na plecach :)
Chyba będę musiała odłożyć trochę kasy na najnowszą płytę "Of Mice & Man", bo naprawdę warto.
A teraz news, o którym wspomniałam Wam na wstępie.
Otóż mój ulubiony zespół Linkin Park rozpieszcza swoich fanów i udostępnił kolejną odsłonę najnowszej płyty. Tym razem mamy okazję obejrzeć kolejny tekstowy teledysk do utworu "Rebellion" w którym gościnnie udzielił się gitarzysta System Of a Down Daron Malakian.
https://www.youtube.com/watch?v=OCy5461BtTg


Jak ich można nie słuchać? Z każdą odsłoną są coraz lepsi; najlepsi - jak dla mnie oczywiście ;)
Dobrze moi drodzy, na dziś to tyle z mojej strony. Zmykam zrobić pyszny obiadek, a potem spać bo o 4:30 pobudka i marsz do pracy.
Miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz