czwartek, 5 czerwca 2014

W pięknych okolicznościach przyrody

Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak piękny widok ukazał się moim oczom dziś nad ranem. Okazuje się, że praca na nocne zmiany ma swoje uroki. Byłam świadkiem tak pięknego wschodu słońca, że ciężko było mi uwierzyć że to Częstochowa a nie jakieś górskie okolice. Cały klimat zaczął się po 3 nad ranem kiedy to zaczęły budzić się ptaki, a niebo nabierało coraz to jaśniejszych barw. Jakąś godzinkę później nad moją głową zobaczyłam wielobarwny przemieszczający się wolno obraz.
Nie jestem Wam tego w stanie opisać słowami, ale uwierzcie mi że warto czasem się zapatrzeć w przyrodę, bo może dotychczas omijało Nas coś tak fantastycznego.
Niestety piękne słońce, które pojawiło się rano teraz ukryło się za grubą warstwą chmur z których pada deszcz. Więc znów nie pozostaje nam nic innego jak ratować się muzyką, a na to akurat mam wpływ :) (bo na pogodę niestety nie ).
 W pracy skazana jestem na słuchanie radia; nie powiem jakiego, ale powiedzmy że szału nie ma :)
Ale jeden z utworów które usłyszałam dziś w nocy przykuł moją uwagę i jak tylko miałam możliwość skorzystania z komputera postanowiłam go odnaleźć.
Wiem, że większość z Was zdziwi to co zaraz usłyszycie, ale nie wyłączajcie zanim nie usłyszycie do końca ;) troszkę zaufania poproszę :)
Koleś który to wykonuje nazywa się Milky Chance, a utwór który usłyszałam nosi tytuł "Stolen Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=iX-QaNzd-0Y


Musicie przyznać, że ten chłopak ma w głosie coś niezwykłego, co przykuwa uwagę. Niby prosty utwór grany na kilku akordach, ale ma głębię, bo nie od dziś wiadomo, że w prostocie siła :)
Milky Chance to niemiecki duet grający muzykę folk rockową. 31 maja wydali swój debiutancki krążek "Sadnecessary". Wszystkie proponowane przez duet utwory są z gatunku lekkie i przyjemne dzięki czemu ma się ochotę na więcej.
Kolejna moja propozycja tego duetu to utwór "Down by the River" ; posłuchajcie tego nadrzecznego songa ;)
https://www.youtube.com/watch?v=qlGQoxzdwP4


Nie wiem jak u Was ale u mnie chmury się rozeszły i mamy przebłyski słońca, wprawdzie już zachodzącego, ale lepsze to niż deszcz :)
Mam nadzieję, że nastroiłam Was pozytywnie tymi dźwiękami i że miałam choć mały wpływ na poprawę pogody ;)
Ja zmykam na kolejną nocną zmianę do pracy, a Wam życzę spokojnego i miłego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz