sobota, 1 marca 2014

Muse w Multikinie

W moim prywatnym i zawodowym życiu dzieje się ostatnio tak wiele, że czasem nie zauważam kiedy mija dzień. I nie zrozumcie mnie źle - ja uwielbiam taki tryb życia. Nienawidzę się nudzić, czy nie mieć pomysłu na kolejny dzień. Z tym, że właśnie minął miesiąc którego upływu nawet nie zauważyłam - a to już gorzej ;)
Muszę się w marcu jakoś ogarnąć, żeby zacząć korzystać z każdego dnia w pełni i mieć też jakąś chwilkę dla siebie.
Jeśli też cierpicie na brak czasu tylko dla siebie, a muzyka jest dla Was choć w połowie tak ważna jak dla mnie to chyba mam dla Was ciekawą propozycję. Co powiecie na połączenie muzyki na naprawdę wysokim poziomie i kinowej sali?
17 -go marca Multikino oraz zespół Muse zapraszają na wyjątkowy koncert "Muse - Live at Rome Olympic". 
Widowisko, które będziemy mogli zobaczyć na wielkim ekranie ukazywać będzie koncert zagrany 6-go lipca 2013 w Rzymie. Koncert ten był nie tylko niesamowitym wydarzeniem muzycznym, ale także pokazem pirotechnicznym, filmowym oraz teatralnym. Na koncercie zagranym w Rzymie razem z zespołem Muse na scenie pojawiała się trupa teatralna, a wszystko pokazywane było na ogromnych cyfrowych ekranach. Koncert ten filmowany był przez specjalną ekipę filmową wyposażoną w najnowocześniejsze kamery. Dodatkowo nad publicznością latały zdalnie sterowane kamery dzięki czemu nagranie tego koncertu to wizualne dzieło sztuki. Możecie liczyć na zobaczenie takich szczegółów sceny oraz widoku publiczności których nie dało się dotychczas zarejestrować. 
Chyba już dłużej nie trzeba Was przekonywać do obejrzenia tego widowiska oraz odsłuchanie dwudziestu piosenek w tym hitów z najnowszej płyty "The 2nd Law". 
Mam nadzieje, że nie zabraknie także mojego faworyta czyli utworu "Follow Me" 
https://www.youtube.com/watch?v=5kH0OEJxUlE



Mogłabym tego słuchać i oglądać ten show bez przerwy i dlatego chylę czoła przed pomysłodawcami opisywanej przeze mnie imprezy.
Szczegóły techniczne "Muse - Live at Rome Olympic":
- projekcja odbędzie się 17-go marca o godzinie 20-tej w wybranych sieciach kina Multikino (najbliżej nas koncert obejrzeć będzie można w Multikinie w Zabrzu, Łodzi i Katowicach)
- bilety są już w sprzedaży od 28 -go lutego
- cena biletu ok. 25 zł.

Jeśli uda Wam się zarezerwować czas i bilety na ten pokaz filmowo muzyczny to macie moją gwarancję dziewięćdziesięciu minut wrażeń na największym poziomie. 


Kończąc ten wpis nie mogę się powstrzymać przed wrzuceniem jeszcze jednego utworu: "Supremacy" https://www.youtube.com/watch?v=avM_UsVo0IA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz