czwartek, 20 marca 2014

KAT i Fabryka Kości w ramach RARITIES TOUR 2014

Witajcie kochani po krótkiej przerwie :)
Cóż ja poradzę na to, że ciągle coś uniemożliwia mi codzienne pisanie....
Jednak tym razem powód był poważniejszy, bo spędziłam kilka godzin w kolejce do lekarza po nie najlepsze wieści.
Ale nie będziemy się tu smucić tylko szybciutko nadrabiamy zaległości i zerkamy na weekendową rozpiskę koncertową.
Otóż, moi kochani już w sobotę na scenie Teatru From Poland pojawi się legenda polskiego thrash metalu - zespół KAT. Ja jednak z nieukrywaną dumą spieszę donieść, że przed KATEM na scenie pojawią się nasi przyjaciele z zespołu Fabryka Kości.


A więc zapisujemy sobie w kalendarzach datę 22 - gi marzec 2014 rok godzina 19-ta. Dokładnie w tym dniu i tej godzinie zacznie się w TFP prawdziwa muzyczna uczta. Najpierw tak jak już wspominałam na scenie zaprezentuje się częstochowski zespół Fabryka Kości. Przypomnijmy sobie ich utwór pod tytułem "Martwy za życia"


Jeśli chodzi o samą imprezę to odbędzie się ona w ramach trasy "RARITIES TOUR 2014". Koncert będzie się opierał na muzyce z ostatniej płyty "Rarities", na której to znalazły się niepublikowane, profesjonalnie zarejestrowane utwory z początków działalności grupy, oraz nagrania koncertowe z festiwalu w Jarocinie. Na koncercie nie zabranie na pewno takich utworów jak: "Zemsta", "Mocni ludzie" czy "Bez pamięci".
Przypomnijmy sobie zatem jeden z tak zwanych pewniaków koncertowych, czyli utwór "Zemsta":



Mam nadzieję, że poczuliście już klimat zbliżającego się dużymi krokami metalowego święta.
Dla wszystkich, którzy zaspali i dopiero teraz dowiedzieli się o tym koncercie mam dobrą wiadomość - w sprzedaży są jeszcze bilety. Można je nabyć między innymi w sklepie muzycznym Rock'n'Roll. 
Także odkurzajcie glany, wyciągajcie z szafy ramoneski i pakujcie tyłki na tą niezapomnianą podróż w czasie z zespołem KAT oraz chłopakami z Fabryki Kości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz