czwartek, 27 lutego 2014

Kolejna studyjna płyta zespołu Illusion

Muzyka pozwala mi podróżować w czasie i przestrzeni - wystarczy zamknąć oczy i wsłuchać się w dźwięki...
Więc jeśli macie ochotę to dziś zabieram Was ze sobą w podróż sentymentalną ...
Przypomnijcie sobie jakieś miłe wspomnienie; np z dzieciństwa i połączcie to z konkretnymi dźwiękami ... Widzicie ten obraz? To niesamowite prawda?
Jest pewien zespół, którego piosenka swego czasu pozwała mi żyć. Posłuchajcie ze mną tego utworu: Lipali - "Upadam" https://www.youtube.com/watch?v=IVBn9O0HsiE


Tekst tego utworu jest dla mnie bezcenny i do tego wokal Tomka "Lipy" Lipińskiego dopełnia całości. A jeśli o Tomku mowa, to mam dla Was świetną wiadomość. Otóż po szesnastu latach najbardziej znany projekt Tomka czyli zespół Illusion powraca ze studyjnym albumem i to w oryginalnym składzie.
Wyobrażacie sobie jakie to będzie przeżycie móc znów usłyszeć i zobaczyć chłopaków na scenie. A okazuje się to być całkiem realne, bo prócz tego, że zespół wydaje płytę to jeszcze rusza w trasę koncertową. Ale wszystko po kolei ... :)
Jeśli chodzi o płytę, to trafi ona na sklepowe półki 22-go marca  natomiast kilka dni temu na antenie Trójki mogliśmy odsłuchać singla promującego ten krążek. Płyta ukaże się pod tytułem "Opowieści" a singiel który Wam zaprezentuje nosi tytuł: "O przyszłości" :


Ci którzy liczyli usłyszeć brzmienie "starego" Illusiona pewnie się zawiedli, bo jest inaczej. Usłyszałam już niejedną negatywną ocenę tego utworu, ale większość z nich opierała się na twierdzeniu - "to już nie ten sam Illusion".
Ale pomyślcie, czy aby na pewno po szesnastu latach przerwy w nagrywaniu studyjnym liczyliście na kontynuacje płyty "Illusion 6"?
Możemy się tylko domyślać jak bardzo Panowie się zmienili i jak to się przekłada na ich twórczość.
Mnie bardzo zaintrygował tytuł płyty i wszystkich utworów. Na płycie "Opowieści" znajdziemy takie utwory jak: "O trudzie wyboru" czy "O pamięci po sobie".
Rzeczywiście zapowiada się niesamowita muzyczna opowieść z przekazem w tle.
Natomiast jeśli chodzi o wspomnianą przeze mnie wcześniej trasę koncertową, to rozpoczyna się ona już jutro czyli 28-go lutego w olsztyńskim klubie Nowy Andergrant o godzinie 19-tej.
Wszystkie dodatkowe informacje o tym koncercie oraz o całej trasie znajdziecie na oficjalnym facebookowym profilu zespołu https://www.facebook.com/IllusionPL?fref=ts

A ja z wielkim sentymentem i łezką kręcącą się w oku zostawiam Was z wiecznie żywym utworem zespołu Illusion pod tytułem "Bracie" :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz