niedziela, 2 lutego 2014

Walentynki z metalowym zadziorem

Kolejny weekend w pełni :)
Przepraszam, że wczoraj się nie odezwałam, ale po wizycie u mojej kochanej Pani doktor miałam ochotę jedynie na solidną porcję alkoholu ;)
Niestety w związku z wizytą u lekarza i ogólnym kiepskim samopoczuciem nie poszliśmy na koncert Białego Szumu :( Mam nadzieję, że chłopaki z zespołu nam to wybaczą.
Ale dla wszystkich którym tak jak mnie nie udało się dotrzeć na koncert Białego Szumu mam dobrą wiadomość.
Dokładnie 14 lutego, czyli w tzw. Walentynki w częstochowskim Teatrze From Poland odbędzie się niezapomniana impreza. Raczej nie ma co liczyć na romantyczny nastrój, różowe baloniki i cichą spokojną muzykę.
Za to na scenie pojawią się ludzie, którzy wiedzą co to porządny rockowy i metalowy wykop. Oprócz wspomnianych przeze mnie na wstępie chłopaków z zespołu Biały Szum posłuchać będzie można zespołów: Diagnoza, Heart Attack i Chaos Engine Research.


Czegóż jeszcze potrzeba Nam do szczęścia ...


Kilka kapel z naprawdę wysokiej muzycznej półki spotka się na jednaj scenie i żeby to zobaczyć wystarczy wyciągnąć ze skarbonki 10 zł. Śmieszne pieniądze, a wrażenia muzyczne - bezcenne.
Zapraszam zatem serdecznie w imieniu organizatorów i wszystkich muzyków. 

Tego samego wieczoru, czyli 14 lutego odbędzie się jeszcze jedna świetnie zapowiadająca się impreza. Tym razem załoga ze stajni Pawła Mielczarka zagra w oddalonym o 20 km od Częstochowy Kłobucku. Fabryka Kości i Eskalacja będą raczyć przybyłych na koncert miłośników mocnej nuty swoimi nowymi kompozycjami. Oba zespołu promują materiał ze świeżutkich krążków. Warto posłuchać tego na żywo.


Jeżeli do tej pory nie mieliście bliżej sprecyzowanych planów na Walentynki to chyba już wiecie gdzie się podziać :)
To tyle jeśli chodzi o zapowiedzi nadchodzących imprez, a już w kolejnym wpisie przyjrzymy się bliżej dobrze zapowiadającemu się zespołowi HellHaven. Koniecznie wpadajcie tu jutro, a w zasadzie już dziś bo mamy kilka minut po północy ;)
Myślę, że czas najwyższy na obiad,więc życzcie mi smacznego i czekajcie na kolejne wpisy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz