środa, 5 lutego 2014

Indios Bravos promują JATATA

Witajcie kochani w ten dość późny wieczór.
Niedawno wróciłam z pracy i właśnie zajadam pyszne winogrona, które dostałam od męża :) Trzeba przyjmować dużo witaminek coby mi zdrowie wróciło :)
A tak przy okazji chciałam podziękować za miłe słowa pod adresem pisanego przeze mnie bloga. Cieszę się, że tak pozytywnie go odbieracie. Mam nadzieje, że jeszcze długo będę mogła dzielić się z Wami swoimi muzycznymi spostrzeżeniami :)
Tyle z prywaty, a teraz konkrety.
Dziś chciałam Was zaprosić na koncert, który odbędzie się już w najbliższy piątek, czyli 7-go lutego.
Na scenie Teatru From Poland stanie zespół którego muzyka sprawia, że człowiek odpływa do innego wymiaru - mowa o chłopakach z Indios Bravos.
Zespołu tego chyba nikomu przedstawiać nie trzeba, może jedynie w ramach przypomnienia podam obecny skład zespołu:

Piotr "Gutek" Gutkowski - śpiew
Piotr Banach - gitara, instr. perkusyjne
Krzysztof Sak - gitara
Ryszard Łabul - gitara basowa, śpiew
Lech Grochala - perkusja

Koncert na który Was zapraszam organizowany jest w ramach trasy promującej nową płytę JATATA.
Na płytę tą wierni fani czekali ponad dwa lata, ale może to i lepiej ... Zespół wrócił do nagrywania w domowym studiu, gdzie wchodzili wtedy kiedy mieli na to ochotę, a nie wtedy kiedy musieli. Na płycie można usłyszeć trzynaście nowych kawałków, które są odzwierciedleniem dotychczasowej twórczości Indiosów.


Zobaczymy jak to zabrzmi na żywo już w najbliższy piątek, a tymczasem posłuchajmy nagrania pod tytułem "Lubię to"


Indios Bravos to przede wszystkim charakterystyczny wokal Gutka, ale też niebanalne aranżacje za które odpowiedzialny jest Piotr Banach. Piotr był założycielem nie tylko Indiosów ale też zespołu Hey, a jego zasługom i talentom można byłoby poświęcić odrębny wpis.
Podsumowując - jeśli macie ochotę zupełnie się zresetować i pozwolić sobie na kilka chwil sam na sam z dobrą mieszanką reggae i bluesa to zapraszam w piątek 7-go lutego o godzinie 20:00 do TFP - nasza Sober Rockowa ekipa też tam będzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz