środa, 12 lutego 2014

Odwiedziny w zakładzie karnym ;) The Bad Sleep Well

I znów uciekł mi wczorajszy dzień nawet nie wiem kiedy... Dobrze, że za kilka dni zaczynam urlop bo ostatnio na wszystko brakuje mi czasu.
No, ale dosyć tego marudzenia, zobaczmy lepiej co słychać u naszych znajomych z zespołu The Bad Sleep Well. 
Napiszę Wam szczerze, że ostatnio zaczęłam się trochę martwić o chłopaków. No ale co Wy byście sobie pomyśleli widząc ich w takim miejscu?


Na szczęście na swoim oficjalnym facebookowym profilu zespół napisał, że już w najbliższą sobotę wychodzą na wolność, żeby zagrać koncert w Brzegu :)
Tymczasem ich życie upływa na leżeniu tudzież bardzo krótkich przechadzkach, zresztą zobaczcie sami:

Oczywiście to wszystko żarty ;) Zespół The Bad Sleep Well ma się dobrze i przebywa na wolności :P Chociaż rzeczywiście ostatnio jakoś nikt ich nie widział :P :P :P
Tak czy inaczej mieszkańcy Brzegu miejcie się na baczności... po odsiadce chłopaki będą mieli tyle energii, że może braknąć prądu w całym mieście.
A dla wszystkich którzy do Brzegu mają nie po drodze wrzucam link z dotychczas potwierdzonymi koncertami zespołu http://www.tbsw.pl/strefa/koncerty
Przypomnijmy sobie może jak brzmi ten niepokorny skład bynajmniej nie hip hopowy ;)


Tak jak obiecałam, nie zapominamy o chłopakach i nadal będziemy obserwować ich muzyczny rozwój. A już niebawem opublikuje recenzję ich płyty pod tytułem [Zero].
Trzymajcie się ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz