poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowości ze świata muzyki

Witajcie kochani po weekendowej przerwie.
Okazuje się, że nawet takie zuchy jak ja czasem potrzebują umysłowej przerwy :) Mam nadzieje, że udało mi się zregenerować siły i teraz już codziennie będę Was raczyła muzycznymi tematami.
Na dobry początek mam dla Was bardzo miłą wiadomość - otóż muzycy z zespołu Tides From Nebula zawitają do Częstochowy.
O zespole tym pisałam jakiś czas temu ( http://soberrockcanal.blogspot.com/2013/11/zwyczajnie-diament-tides-from-nebula.html ) a teraz nadarza się świetna okazja do posłuchania ich na żywo.
Koncert odbędzie się 29 marca w Klubie Teatr From Poland. Wszelkie szczegóły tej imprezy podane zostaną w najbliższym czasie, ale już dziś szykujcie sobie wolny wieczór, bo nie może Was zabraknąć pod sceną.
A na zaostrzenie apetytu proponuję kawałek "Only With Presence"


Mam też dobrą wiadomość dla miłośników zespołu Dream Theater i muzycznych obrazków. Zespół nakręcił teledysk do kawałka "The Looking Glass". Niedawno, bo 5 lutego gościliśmy zespół w naszym kraju na koncercie w katowickim Spodku, gdzie chłopaki zawitali w ramach swojej europejskiej trasy koncertowej.
Zobaczmy zatem jak wyszedł ten świeżutki obrazek; Dream Theater w utworze "The Looking Glass":


 Ostatni news dnia dzisiejszego dotyczy zespołu Cochise. Można już nabyć trzeci krążek tego zespołu pod tytułem "118". Płyta składa się z trzynastu utworów zagranych w mroczny, tajemniczy i oczywiście rockowy sposób.
Utworem promującym ten krążek jest "Destroy The Angels" do którego nakręcony został teledysk; zobaczmy:


To tyle na dziś kochani, czytamy się jutro, a tymczasem życzę spokojnego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz