niedziela, 2 lutego 2014

Pełen profesjonalizm w wydaniu zespołu HellHaven

Niedzielne popołudnie czas zacząć.
Jakiś czas temu napisał do mnie przedstawiciel zespołu HellHaven. Ich muzyka tak przypadła mi do gustu, że dziś postanowiłam ich Wam przedstawić.
To pierwsza odsłona tego zespołu, bo już niedługo na blogu opublikuje wywiad z tymi muzykami.
Zobaczmy zatem z kim mamy do czynienia :)
Zespół HellHaven pochodzi z podkrakowskich Myślenic, a swą działalność rozpoczął w 2008 roku. Na oficjalnej stronie zespołu możemy przeczytać, że ich muzyka zrodziła się w czasach kiedy prawdziwy heavy metal zdążył już zardzewieć, a rock zbratał się na dobre z popem.
Chłopaki na swojej stronie internetowej próbują określić styl muzyczny w którym działają, ja jednak tym razem nie będę dokonywała tej analizy. Podoba mi się nieokreślony i niczym nie ograniczony gatunek muzyczny HellHaven i tak chciałabym ten temat zostawić ;) 
Zresztą wystarczy posłuchać utworu "About Reading and Writing"


25 grudnia 2010 roku chłopaki wydali debiutancką płytkę pod tytułem "Art for Art's Sake". Nagranie tego albumu było przełomowym momentem w działalności zespołu. Z jednej strony pokazało publiczności, że chłopaki są pełni ambicji i determinacji w dążeniu do wyznaczonych wcześniej celów, a z drugiej dało zespołowi motywacje do dalszej ciężkiej pracy.
Wynikiem tej pracy i pasji muzyków jest pierwszy longplay "Beyond The Frontier", który zdobył uznanie recenzentów oraz fanów ogólnie pojętej art-rockowej muzyki.
Zatem niech przemówi muzyka; utwór "Paper Swan"


Kiedy szukałam informacji o zespole HellHaven natrafiłam na filmik Making of Beyond The Frontier i mimo, że nie znam chłopaków osobiście to nabrałam do nich wielkiego szacunku. Sama wiem co to znaczy ciężka praca w studiu nagrań, a chłopaki dali z siebie 200 % mocy. Nikt nie zarzuci im, że poszli na łatwiznę. Dlatego tym bardziej powinniśmy poświęcić czas na przesłuchanie płytki Beyond The Frontier a w miarę możliwości posłuchać chłopaków na żywo.
Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś ściągnąć tą kapele do naszej Częstochowy.
Tymczasem życzę chłopakom, żeby pielęgnowali w sobie pasje i determinacje, które już dzisiaj sprawiły, że ich muzyka jest tak niepowtarzalna.
Będziemy mieli chłopaków na oku i na bieżąco będę Was informowała o dalszych poczynaniach grupy HellHaven.
Czekajcie na wywiad z chłopakami, a na zakończenie zostawiam Wam link do oficjalnej strony zespołu HellHaven.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz