sobota, 11 stycznia 2014

XXII WOŚP już jutro

"Świat, w którym żyje­my sta­nie się lep­szy al­bo gor­szy w za­leżności od te­go, czy sa­mi będziemy lep­si czy gor­si. Tu właśnie przychodzi z po­mocą siła Miłości, bo zaw­sze, gdy kocha­my, to prag­niemy być lep­si niż jesteśmy".
Paulo Coelho

Wyspałam się, zjadłam pyszne śniadanko, słoneczko świeci za oknem więc chyba czeka mnie miły dzień :) Za kilka godzin wybieram się do Galerii na zakupy, a to dla kobiety dodatkowy powód do radości :)
Od wczoraj nie opuszcza mnie dobry nastrój, więc może to już tak na stałe ;) 
Już jutro startuje XXII Finał WOŚP. W Częstochowie odbędą się naprawdę nieźle zapowiadające się koncerty, na których mam zamiar się pojawić. 
O godzinie 15-tej na Placu Biegańskiego wystąpi zespół LIPALI. Kilka tygodni temu poświęciłam swój wpis temu zespołowi. Nie wyobrażam sobie, żeby miało mnie nie być na tym koncercie. Mam nadzieje, że chłopaki pokażą na co ich stać. Może zagrają jeden z moich ulubionych kawałków "Barykady"


A kolejny koncert na który czekam zaplanowany jest na godzinę 20:30. To właśnie wtedy na scenie pojawić ma się zespół BRACIA. Wiem, że różne opinie krążą na temat panów Cugowskich, ale ja bardzo lubię ich muzykę. Może nie słucham jej na codzień, ale nie sposób "przejść" obojętnie obok wokalu Piotra Cugowskiego. Głęboka, wyrazista i niebanalna barwa sprawiają, że słucha się go z prawdziwą przyjemnością. Posłuchajcie dla przykładu kawałka "Moja przystań"


A co na scenie będzie się działo w między czasie? 
Otóż dla miłośników lightowego rockowego grania organizatorzy tegorocznego WOŚP-u proponują częstochowski zespół SIEROCINIEC
Zespół powstał w 2009 roku a na swoim koncie ma już debiutancką płytę pod tytułem "Pierwsza Baza". Kiedyś przyjrzymy się ich działalności bliżej, ale już dziś serdecznie zapraszam Was na ich koncert, który jutro na Placu Biegańskiego dokładnie o godzinie 18:10.
Zobaczcie przedsmak tego, co będzie można usłyszeć jutro na żywo. Zespół Sierociniec w kawałku "Chwile"


Nie wiem jak Wy, ale ja nie mam zamiaru przesiedzieć całego dnia przed komputerem. Zmykam się szykować do wyjścia... A co mi zależy - dziś zrobię się na bóstwo :D :D :D
Czasem potrafię rozbawić samą siebie :P
Miłego dnia dla wszystkich, a jutro widzimy się na Placu Biegańskiego podczas XXII FINAŁU WOŚP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz