środa, 8 stycznia 2014

Starzy i staro nowi znajomi ;)

Dobrze, że istnieją napoje energetyczne, bo chyba nie dałabym rady dotrwać do wieczora. Po wczorajszym spotkaniu z koleżanką Katarzyną ;) spałam może z trzy godziny i musiałam wstać do pracy. Na szczęście te 8 godzin na stacji minęło nawet szybko... potem zakupy, jeszcze raz zakupy, bo skleroza ;) no i obiadek. Dziś ciocia Ewa serwuje chili con carne :)
Ale skoro już wlałam w siebie tą dziwaczną substancję zwaną potocznie energetykiem, to zobaczmy co w muzycznej trawie piszczy.
Nasi przyjaciele z zespołu Biały Szum zapraszają na najbliższe koncerty. Pierwszy już w najbliższy piątek czyli 10 - go stycznia o godzinie 19-tej w Zawierciu w Klubie Chillout - wstęp wolny. Natomiast dla ziomów i ziomali z podwórka ;) zespół Biały Szum zagra w Teatr From Poland. Koncercik odbędzie się 31-go stycznia. Start imprezy przewidywany jest na godzinę 20 -tą, a wstęp za jedyne 10 zł.
Serdecznie zapraszam w imieniu swoim i zespołu :) A dla zaostrzenia apetytu wrzucam mój ulubiony kawałek tego świetnego zespołu:
Biały Szum - O miłości piosenka

Skoro już tak mnie "nosi" po tym energetyku to skoczmy jeszcze w odwiedzimy do naszych starych, nowych znajomych. Skąd takie pokrętne określenie? Otóż większość fanów muzyki hard rockowej kojarzy zespół Thin Lizzy. Natomiast nie każdy wie, że Ricky Warwick, Scott Gorham, Damon Johnson, Marco Mendoza czyli panowie związani z Thin Lizzy postanowili spełnić się w nowej odsłonie o nazwie BLACK STAR RIDERS. Zaprosili do współpracy jeszcze jednego znamienitego muzyka - Jimmy DeGrasso znanego szerszej publiczności z zespołu Megadeth.
Pod koniec maja 2013 roku na rynku pojawia się płyta zespołu Black Star Riders nazwana "All Hell Breaks Loose". 
No to posłuchajmy tej przyjemnej nuty:


Nie ma to jak prawdziwy relaksik :) Ta muzyka tak przyjemnie buja, że ciężko usiedzieć na tyłku :) I uwierzcie mi, że gdyby nie to, że energetyk wypity przeze mnie kilka godzin temu traci swoją moc to teraz skakałabym po pokoju w rytm All Hell Breaks Loose ;P 
Posłuchajcie kolejnego kawałka a sami zobaczycie, że nóżka zaczyna się bujać do rytmu; utwór Kissing The Ground 


Utworów z takich płyt jak "All Hell Breaks Loose" nie powinno się słuchać siedząc w fotelu i popijając herbatkę. Tu trzeba odkręcić głośniki na maksa i wyrzucić z siebie całą negatywną energię :) Wsiadajcie do samochodów zaparkowanych przed domem, wychodźcie na balkony, tarasy, dachy i takie tam ;) odpalcie tą płytkę na maksa i pokażcie jak się można dobrze bawić ;) Nie ważne czy macie 15, 30 czy 50 lat nigdy nie jest za późno na zabawę z naprawdę dobrą muzyką w tle. 
Zatem szalejcie ile się da, a ja zmykam zjeść obiadek i pakuję się pod kołdrę, bo niestety punktualnie o 4:30 zadzwoni budzik i trzeba będzie pomaszerować do pracy.  
Trzymajcie się cieplutko a na zakończenie mam dla Was utwór Bound For Glory

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz