piątek, 24 stycznia 2014

THE BAD SLEEP WELL - chłopaki z sąsiedztwa

Ostatnio tyle się dzieje wokół mnie, że czasem ciężko mi to wszystko ogarnąć. Przepraszam zatem wszystkie zespoły, które muszą troszkę poczekać na odpowiedź ode mnie.
Jak już Wam wspominałam jesteśmy w trakcie ustalania szczegółów współpracy z jednym z większych częstochowskich portali, a co za tym idzie pracy coraz więcej. Dodatkowo jutro wchodzimy do studia nagrywać wokale do kolejnego kawałka z nadchodzącej płyty "Roots and Dust" autorstwa Macieja Malinowskiego ;) Żeby dramaturgia była większa jutro do studia wchodzę także ja, bo czas na nagranie basu do dwóch utworów... a na ćwiczenia czas będę miała dopiero dziś wieczorem... Moja doba trwa o wiele za krótko. Pozostaje więc tylko mieć nadzieję, że jakoś to wszystko się uda, bo inaczej mnie Bogdan (realizator dźwięku ze studia nagrań) udusi, a mój szef (prywatnie mąż) po prostu zwolni... Także może na wszelki wypadek trzymajcie za mnie kciuki.
Tyle o mnie a teraz zespół, który przypadł mi do gustu dosłownie od pierwszych dźwięków - THE BAD SLEEP WELL.
Chłopaki pochodzą z Opola i jego okolic, więc prawie po sąsiedzku z naszą Częstochową ;) Zespół powstał na przełomie 2010/2011 roku z inicjatywy dwóch gitarzystów i perkusisty.
W 2012 roku ruszyły prace nad demo, które składało się z pięciu anglojęzycznych utworów.
Posłuchajmy utworu "The Morning After"


Na oficjalnej stronie zespołu The Bad Sleep Well możecie zobaczyć oficjalny teledysk do tego utworu. Na blogu niestety blokuje go niedobry wujek You Tube ;)
Warto jednak dodać, że teledysk do tego utworu uzyskał trzecie miejsce (i zarazem kwalifikacje) w eliminacjach do ścisłego finału CyberYach 22-go Festiwalu Polskich Wideoklipów 2013.
Zespół może poszczycić się również zakwalifikowaniem się do ścisłego Finału Zimowej Giełdy Piosenki w Opolu, który odbył się 14 marca 2013 roku.
The Bad Sleep Well bardzo dużo koncertuje i ma na swoim koncie supporty takich gwiazd jak LIPALI czy OBERSCHLESIEN.
Jednak najwięcej pracy w 2013 roku chłopaki włożyli w przygotowanie debiutanckiej płyty i pozwólcie, że teraz zdań kilka właśnie w tym temacie.
Płyta swoją premierę będzie miała już jutro, czyli 25 stycznia 2014 roku o godzinie 23:00. Premiera połączona będzie ze specjalną audycją w Radiu Opole.
Okładka płyty wyk. Przemysław Galert

Kilka informacji technicznych:
Tytuł płyty - [ZERO]
Track Lista :
1. Kuracja
2. To co nasze
3. Człowiek Zero
4. My Naród
5. Krok do przodu
Rejestracja materiału odbyła się w studiu „PIOTR RUDNER STUDIO PROJEKT” w Krapkowicach.
Na płycie usłyszeć będzie można też kilku wyśmienitych gości: Danger Raw L'Hunt (saksofonista amerykańskiego zespołu Dog Eat Dog), BeJotka i Piotr Rudner.

Mam nadzieję, że rozbudziłam w Was ochotę do bliższego przyjrzenia się temu zespołowi. Ja ze swojej strony zapraszam Was raz jeszcze już jutro na premierę płyty [ZERO].
Trzymamy kciuki za sukcesy grupy THE BAD SLEEP WELL i dodajemy ich do zespołów które będziemy mieli na oku ;)

Na zakończenie proponuję kawałek "Gollum"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz