niedziela, 12 stycznia 2014

LIPALI na żywo i odkrycie dzisiejszego dnia TIME TO EXPRESS

Dzisiejszy WOŚP widziany moimi oczami można spokojnie opisać pięcioma słowami - byłam, zobaczyłam, zmarzłam i wróciłam ;)
Szkoda, że pogoda akurat dziś tak się popsuła :(
Na szczęście udało mi się być na większej części koncertu zespołu LIPALI. Powiem Wam szczerze, a raczej napisze, że wielki szacunek ode mnie dla chłopaków za to, że nie grali z playbacku. W czasie koncertu Lipali mieliśmy przegląd wszystkich pór roku. Było słońce, mega silny wiatr i w końcu marznący deszcz. Muzycy nie dość, że zamarzali to jeszcze instrumenty rozstrajały się praktycznie cały czas. Zresztą Tomek wielokrotnie ze sceny przepraszał publiczność za kłopoty z instrumentami.
Tak czy inaczej koncert był naprawdę dobry. Panowie dali z siebie 100% mocy co publiczność nagradzała brawami po każdym kawałku.
Niestety nie będę mogła być obecna na koncercie zespołu Bracia, który rozpocznie się ok godziny 20:30. Czeka mnie dziś jeszcze dużo pracy. W sumie to zrobiłam sobie teraz tylko krótką przerwę w nagrywaniu basu.
Dziś nadszedł czas na nagrywanie basu do dwóch kawałków "La Chupacabra" i "Paranoid". Także trzymajcie kciuki, bo premiera płyty "Roots and Dust" Macieja Malinowskiego zbliża się wielkimi krokami :)
Mam też dla Was tajemniczą wiadomość ;) Już niedługo szykują się wielkie przemiany jeśli chodzi o bloga. Czas na fuzję "firm", ale na razie nie zdradzę żadnych szczegółów. Czekajcie cierpliwie na zmiany - oczywiście zmiany na lepsze ;)
Z racji tego, że dziś mam naprawdę pracowitą niedzielę proponuję Wam zespół którego muzyka mnie osobiści nieźle wycisza.
Młodzi zdolni ludzie grający muzykę określaną mianem rock alternatywny. Nazwa angielska ale zespół polski, zobaczcie jak brzmi pierwszy wybrany przeze mnie utwór zespołu TIME TO EXPRESS


Zespół powstał w 2005 roku w Gryficach (woj. zachodniopomorskie). Już po kilku miesiącach ciężkiej pracy zespół został okrzyknięty Indywidualnością Muzyczną podczas Europejskiego Tygodnia Młodzieży w Szczecinie.
Muzykę tego młodego wówczas zespołu docenił między innymi Piotr Kaczkowski, dziennikarz muzyczny radiowej Trójki. Dzięki niemu piosenka "Tysiąc nowych dni" znalazła się na składance "Artyści Minimaxu". Posłuchajmy zatem tego utworu:


W 2009 roku zespół zdecydował się na wydanie debiutanckiej płyty pod tytułem "Traffic Life". Krążek ten został doceniony zarówno przez fanów jak i krytyków muzycznych. 
Dwa lata później ukazuje się drugi album "Void In You".
Krążek ten jest zdecydowanie bardziej dojrzały i osobisty niż debiutancka płyta. Posłuchajcie kawałka "Pretend" :


Dosłownie kilka dni temu chłopaki udostępnili swój nowy kawałek pod tytułem "Someone Else Than You", który jest zapowiedzią nowej EPki zatytułowanej "YOU". 
Wbijajcie na oficjalny profil zespołu na facebooku Time To Express gdzie możecie między innymi odsłuchać ten nowy utwór. 
Myślę, że warto mieć ich na oku, bo robią kawał dobrej muzy. I muszę Wam przyznać, że nie do końca rozumiem recenzentów, którzy na siłę próbują porównywać twórczość Time To Express do takich zespołów jak Myslovitz czy Smashing Pumpkins. Jak dla mnie chłopaki mają swój własny styl i oby nigdy nie zabrakło im odwagi i samozaparcia do jego tworzenia. 
To tyle na dziś z mojej strony, zmykam do nagrywania, a Wam życzę miłej zabawy na koncertach organizowanych z okazji XXII WOŚP-u i spokojnej nocy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz