niedziela, 19 stycznia 2014

Biały Szum znów na scenie

Dzień dobry :)
Wiem, wiem, nie było mnie tu wczoraj, ale mam dobre wytłumaczenie ;)
Ktoś mądry powiedział kiedyś, że milczenie jest złotem, zatem wczorajsze odczucia wolałam przemilczeć. Wczorajszy wieczór skomentuje zatem słowami - prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie. Egoizm który się uaktywnia u większości osób jest przerażający. To tyle w temacie wczorajszego dnia.
Dziś kochani chciałabym zaprosić Was na koncert, który odbędzie się 31 stycznia w częstochowskim TFP. Na scenie pojawią się zespoły: Biały Szum, The Reason i P.A.G.E. 


Chłopaków z zespołu Biały Szum mieliśmy okazję przesłuchać na okoliczność wywiadu, który ukazał się na blogu, więc trochę już się znamy. Zobaczmy zatem z kim nasi przyjaciele wystąpią.
Zacznijmy może od zespołu P.A.G.E z Krosna.
Zespół powstał stosunkowo niedawno, bo 1 maja 2013 roku. Jednak muzyków już wcześniej usłyszeć mogliśmy w projekcie pod nazwą New Gephard. Pod wpływem różnych czynników zespół zmienił podejście do muzyki co miało wpływ na zmianę dotychczasowego stylu muzycznego oraz nazwy. 
Skład zespołu:
Wojciech Maślany - gitara rytmiczna
Jakub Chmiel - wokal
Łukasz Tomkiewicz - Perkusja
Marcin Chodorowski - Gitara Solowa
Adrian Adik Jarosz - Bas

 Posłuchajmy zatem co Panowie mają nam do zaoferowania. Proponuję tytułowy kawałek z Ep-ki "Nie wiem".
P.A.G.E - Nie wiem

Zerknijmy teraz na kolejny zespół, który pojawi się na scenie TFP 31-go stycznia, czyli The Reason który przyjedzie do nas z miejscowości Lesko.
Zespół powstał w 2007 roku i działa prężnie tworząc swoją muzykę pod dachem Bieszczadzkiego Domu Kultury w Lesku.
Skład zespołu:
Piotrek Żak - perkusista
Jacek Pałacki - gitara rytmiczna, wokal
Tomek Rządca - gitara solowa
Przemek Terlecki - gitara basowa

Zmiana na stanowisku gitarzysty solowego skutkowała zmianą oblicza zespołu na bardziej mroczne. Czego zatem możemy spodziewać się po tym zespole?
Zobaczmy kawałek, który pochodzi z dema "System urojeń". Kawałek pod tytułem "Słońce września".


A na zakończenie mam dla Was utwór naszych przyjaciół z zespołu Biały Szum. Utwór pod nazwą "Oprawco mój". Jak zwykle tekst z bardzo głębokim przekazem a do tego świetna, mocna muzyka. Zresztą co Wam będę mówiła - posłuchajcie sami: Biały Szum - Oprawco mój

Chyba nie muszę już dłużej zachwalać tej imprezy. Rezerwujcie sobie czas 31-go stycznia o godzinie 20-tej i widzimy się pod sceną. Muszę jeszcze tylko zmienić się z kimś w pracy, bo mam nockę ;) Ale myślę, że dam radę, bo kiepsko było by opuścić taką imprezę.
Trzymajcie się cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz