czwartek, 27 listopada 2014

"Łowcy" w akcji

"Więzy krwi nie gwarantują miłości bliźniego" - napisał szwedzki dziennikarz i autor powieści kryminalnych Stieg Larsson.
Napiszę Wam szczerze, że nigdy nie myślałam, że zgodzę się z jego słowami. Człowiek spodziewa się, że wrogowie "skopią mu tyłek", ale chyba nikt nie spodziewa się tego po najbliższych. I mimo iż nie spotyka mnie to po raz pierwszy to jednak boli wciąż tak samo mocno.
Kiedy spotkało mnie to po raz pierwszy zrobiłam sobie tatuaż; ból fizyczny pomaga znieść ten psychiczny. Teraz jednak myślę tylko o tym, żeby zejść im z drogi i to właśnie zrobiłam.

W tym genialnie dobrym nastroju proponuję się totalnie zresetować. Od razu rozkręcajcie głośniki na maksa bo takiej muzyki nie można słuchać cicho.
Specjalnie dla Was zagra dziś zespół Enter Shikari:
https://www.youtube.com/watch?v=9Y2gTusWk70


Utwór którym zespół nas przywitał to "Pack Of Thieves" pochodzący z trzeciego studyjnego albumu "A Flash Flood of Colour".
Od razu przyznam się Wam, że nie do końca przekonuje mnie wokal Rona Reynoldsa. W śpiewanych partiach nawet daje rade ale w partiach krzyczanych jest średnio - choć to oczywiście tylko moje zdanie ;)
Dokładnie 19 stycznia 2015 roku trafi na polski rynek czwarta płyta zatytułowana "Mindsweep". Czego możemy się spodziewać? Odpowiada wokalista zespołu:
"Ten album jest o wiele bardziej zróżnicowany niż nasze poprzednie krążki, zwłaszcza wokalnie. Głównie dlatego, iż zyskaliśmy pewność siebie. Poszerzyliśmy nasze wpływy. Melodia i agresja zawszę będą najważniejsze w naszej muzyce. Tym albumem podjęliśmy  wspólnie wysiłek, aby skoncentrować się też na strukturze utworów. Oprócz naszych sztandarowych gitar, perkusji, gitary basowej, elektronicznych aranżacji, na krążku pojawia się wiele nowego instrumentarium. Komponowanie muzyki na instrumenty dęte i smyczkowe oraz późniejsze ich nagrywanie przyniosło nam wiele satysfakcji. Czuliśmy się tak, jakbyśmy osiągnęli nowy wymiar w naszej muzyce. Nie mogę się już doczekać chwili, kiedy zagramy wszystkie utwory na żywo."

Żeby jednak nie opierać się na samych słowach posłuchajmy utworu "Never Let Go Of The Microscope" który pochodzi z nadchodzącego albumu.
https://www.youtube.com/watch?v=__6bFfiZ2iw


Na wyrokowanie, czy krążek ten będzie lepszy jest jeszcze za wcześnie, ale rzeczywiście da się usłyszeć nowe wpływy oraz bogatsze instrumentarium. Posłuchajcie jeszcze utworu "The Last Garrison", który również zapowiada nowe wydawnictwo:
https://www.youtube.com/watch?v=TUAgotnkrL4


Przepraszam, że dziś nie wgłębiam się za bardzo w temat samego zespołu, ale zupełnie nie mam głowy do suchych faktów. Zresztą wierzę, że jeśli zainteresuje Was ten zespół to sami znajdziecie więcej informacji na jego temat ;)
Pozwólcie, że ja poświęcę dzisiejszy wieczór na totalne resetowanie mózgu, bo inaczej zeświruje. Ten świat chyba nie jest dla mnie - jestem kosmitą/kosmitką - czy ten wyraz się odmienia? ;)
Trzymajcie się ciepło i jeśli to tylko możliwe doceniajcie bliskich sobie ludzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz