piątek, 7 listopada 2014

Ocalić od zapomnienia

Właśnie zakończyłam męczący tydzień pracy i mam zamiar uczcić to wieczornym relaksem przy dobrym winku ;)
Ostatnia rozmowa z moją ukochaną babcią skłoniła mnie do przemyśleń na temat przemijania. Czy można zapomnieć o tym że się kogoś kochało? Czy można wymazać z pamięci wspomnienia miłości? I czy jakiekolwiek znaczenie ma mijający czas?
Kiedy zginęła moja mama wszyscy powtarzali mi, że ból minie, że potrzebny jest tylko czas. A ja po 17 latach wiem, że to stek kłamstw. Ból pozostaje na zawsze zmienia się jedynie nasze postrzeganie tego co było i tego co jest, bo miłości nie da się zapomnieć.
Trzeba być naprawdę bezczelnym żeby zapominać o ukochanych osobach.
Dlatego dzisiejszy wpis dedykuję w całości mojej babci która ciągle jeszcze potrafi mnie zaskoczyć ;)
Zespół który wybrałam na tą specjalną okazję to BLACKBERRY SMOKE, czyli czas na southern rock.
Zacznijmy może od rozładowania negatywnych emocji całego minionego tygodnia; utwór "Freedom Song"
https://www.youtube.com/watch?v=YcR0vHuw0vw


Od razu mi lepiej ;) Musicie mi czasem wybaczyć wybuchy filozofii życiowych ale każdy ma swoje granice wytrzymałości.
Wracając do muzycznych gospodarzy dzisiejszego dnia to swoją wspólną przygodę rozpoczęli w 2000 roku. I od tego czasu wydali już sześć płyt. Mnie podoba się nie tylko ich muzyka ale i podejście do jej tworzenia, ale o tym zaraz po kolejnej muzycznej propozycji. Utwór "Like I Am"
https://www.youtube.com/watch?v=ukC6UqXQ_PE


W jednym z wywiadów Panowie zapytani o kompromisy na jakie musieli pójść w studiu nagrań odpowiedzieli, że zawsze pozostaną sobą. Nie można tworzyć muzyki z myślą o ludziach którzy ściągną jakiś kawałek z netu i potem zapomną że mają go na swoim telefonie. Lepiej tworzyć dla garstki ludzi, którzy poświęcają swój czas, pieniądze i doceniają pracę włożoną w każdy utwór.
Jak dla mnie chwała im za takie podejście. Może nie grają ich muzyki w komercyjnych stacjach radiowych, ale czy to źle?
Na zakończenie proponuję utwór z najnowszej płyty "Rock and Roll Again"
https://www.youtube.com/watch?v=WJcIgjCeUtA


Podsumowując mój dzisiejszy wpis apeluję - pielęgnujcie pamięć nie tylko o tych którzy odeszli...
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę mega udanego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz