poniedziałek, 10 listopada 2014

Trzynasta w Samo Południe

Wolny weekend minął jak się domyślacie zbyt szybko i już wczoraj wieczorem poczłapałam do pracy. Zamiast długiej i raczej leniwej nocki zaserwowano mi szybką i męczącą zmianę. Nie będę Was zanudzała szczegółami, po prostu musicie mi uwierzyć na słowo, że zawsze znajduje się w złym miejscu o złej porze ;)
Powiedzmy, że nawet się wyspałam więc nie ma o czym mówić.
Udało mi się też zrobić zakupy na najbliższe dni i właśnie z kuchni dochodzą mnie zapachy sosu do spaghetti który się powolutku dusi :) :) :) Będzie wieczorna wyżerka na maksa :)
Tak wiem, jem za dużo, ale nic na to nie poradzę, że kocham wprost jedzonko i to z wzajemnością ;)
Najwyżej niedługo wstawię Wam zdjęcie dużej kulki z nogami, rękami i ledwo widocznymi oczami - to będę ja :)
Przechodząc zgrabnie do muzycznej prezentacji dnia dzisiejszego pozwolę sobie na słów kilka wstępu. Zespół o którym dziś napiszę brał udział w dwóch popularnych programach "X Factor" i "Must Be The Music". Ciągle zastanawiam się czy przez to chłopaki zdobyli grupę fanów czy raczej zniechęcili do siebie prawdziwych rock and rolowców. Spróbujmy jednak spojrzeć na nich zupełnie na świeżo. Przed Wami zespół TRZYNASTA W SAMO POŁUDNIE.
Może na początek posłuchajmy singla "Hell Yeah"promującego ich debiutancką płytę:
https://www.youtube.com/watch?v=h7MggyDyfzA


Muzyka to środek przeciwbólowy, ma sprawić, że życie staje się łatwiejsze. Ma wchodzić w głowę jak kilka gram ołowiu. A my trzymamy gitary niczym dymiący rewolwer" - tak piszą o sobie muzycy na swoim oficjalnym fanpage na facebooku.
Czy uda im się osiągnąć cel i podbić rynek muzyczny? To pokaże najbliższy czas, ale ja jestem dobrej myśli.
Cieszę się, że udział w tych komercyjnych programach o których wspomniałam na wstępie nie zabił w nich ducha rock and rolla.
Kolejna, tym razem spokojniejsza propozycja to utwór "Lovin":
https://www.youtube.com/watch?v=UCYCw89gX9U


Chłopaki mają też do siebie zdrowy dystans, zobaczcie co jeszcze napisali na swojej stronie internetowej:
"Trzynasta w Samo Południe! Młodzi, zdolni, niewyspani - przebojem zdobywają świat. Nie wiedzą co znaczy "nie da się" - może właśnie dlatego próbują swoich sił w tej branży. Na pochybel złym prorokom i krytykom porywają na swój pokład coraz to więcej ludzi i podbijają kolejne miasta. A gdy raz dasz się porwać rock'n'rollowemu szaleństwu - nie ma już powrotu! Ulubieńcy nastolatek i ich ojców, łamacze serc, wielkomiejskie wieśniaki, recydywiści ciężkiego rozpie*#olu- można tak w nieskończoność, ale w słowach nie da się oddać tego co Cię spotka gdy przeżyjesz ich koncert".
Mam nadzieję, że zainteresowałam Was tym zespołem na tyle byście sięgnęli po ich debiutancki krążek. Polecam, bo warto wspierać prawdziwych rock and rollowców ;)
Na zakończenie utwór "River":
https://www.youtube.com/watch?v=D5c4l_TiySc


Życzę Wam miłego wieczoru, a tym którzy jutro odpoczywają życzę błogiego leniuchowania.
Ja, jak się domyślacie zmykam jutro do pracy, ale dopiero na popołudniu więc dziś mam zamiar przynajmniej troszkę odetchnąć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz