poniedziałek, 3 listopada 2014

Koncertowa zapowiedź

Zastanawiam się dzisiaj cały dzień nad tym skąd brać siły w te jesienne dni. Wyszłam z domu o 5:10 i zaraz za rogiem zaatakował mnie taki podmuch wiatru, że prawie mnie zwiało ;) Nie dość, że zimno to jeszcze ciemno i tak przez cały tydzień, bo po maratonie popołudniówek czas na poranne wstawanie (co akurat jest miłą odmianą ) ;)
Oczywiście nie jestem w stanie sprawić, że wszyscy będziemy chodzili z własnymi słońcami nad głową, ale mogę muzycznie nam pomóc przetrwać do wiosny :)
Na jesienną chandrę nie pomogą ckliwe kawałki rodem z oper mydlanych. Tu potrzeba konkretnego kopnięcia.
Dziś będzie słów kilka o dwóch thrash metalowych zespołach, które łączy wspólny mianownik. Otóż z wielką radością zawiadamiam iż zespół OVERKILL w ramach swojej europejskiej trasy koncertowej odwiedzi nasz kraj. Jakby tego było mało chłopaki zapewnili sobie świetne towarzystwo w postaci zespołu SANCTUARY.
W Polsce odbędą się dwa koncerty:
I. 14.03.2015 w Katowickim Mega Clubie
II. 15.03.2015 w Gdańskim B-90
Nie żebym wam coś sugerowała, ale bilety są już w sprzedaży ;)
Żeby jeszcze zaostrzyć Wasze metalowe apetyty proponuję taki malutki przedsmak tego co czekać będzie na wybrańców na żywo.
Zacznijmy od gospodarzy trasy czyli zespołu OverKill i kawałka "Electric Rattlesnake"
https://www.youtube.com/watch?v=3zU1LNg-6aQ


Nie powiecie mi, że same tyłki się Wam nie podniosły z siedzeń ... Mocno i z przekazem, jak zwykle ;)W kolejce czeka już zespół Sanctuary, który rozpoczął swoją działalność w roku moich narodzin, czyli 29 lat temu ... Posłuchajmy zatem na co stać tych "staruszków" ;) Utwór "Frozen"
https://www.youtube.com/watch?v=r_IrbeZfJII


W tym utworze dosłownie urzekają mnie gitarowe solówki - chylę czoła i już zazdroszczę wszystkim którzy znajdą się na koncertach obu kapel.
Ja tymczasem zmykam do ćwiczeń na basie i może zrobię jakąś dobrą kolację ... ;)
Miłego wieczoru Wam życzę i jeśli też wstajecie tak wcześnie to koniecznie zacznijcie jutrzejszy dzień jakimś muzycznym akcentem ( i nie mam tu na myśli dźwięku budzika ;) )
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz