piątek, 31 października 2014

Ciężki czas

Witajcie kochani po kolejnej przerwie.
Niestety moja praca pochłania mi ostatnio większość czasu i na razie się to nie zmieni. Od poniedziałku do piątku pracuje od 14 - 22, co oznacza, że od 13 do 22:30 jestem poza domem i na nic nie mam już siły. Na szczęście weekend mam wolny, więc trochę sobie odpocznę.
Ostatnie dni oprócz ciężkiej pracy skutkowały również wieloma zmianami, między innymi wizualnymi. Fajnie czasem nie być przez nikogo poznawanym ;)
Nie wiem jak wy ale mnie potrzeba dziś czystego relaksu, w związku z tym proponuję oddać się błogiemu lenistwu razem z zespołem THRESHOLD.
Pewnie większość z Was kojarzy ten zespół, bo Panowie grają już od 1988 roku, ja jednak dopiero dziś usłyszałam ich twórczość. Nie wiem dlaczego wcześniej nie wpadłam na tą kapelę, ale obiecuje, że nadrobię zaległości.
22.09.2014 roku na rynek trafiła jedenasta już płyta Threshold "For The Journey". To właśnie z tej płyty pochodzi utwór "Watchtower On The Moon" który przykuł dziś moją "słuchową uwagę".
https://www.youtube.com/watch?v=ToYSRker8UM


Pytany o najnowszy album klawiszowiec zespołu Richard West powiedział tak: "To jedna z naszych najmocniejszych płyt i na pewno jedna z tych, przy których najmilej się pracowało. Nie mogę przestać jej słuchać."
To chyba najlepsza recenzja płyty, kiedy sami jej twórczy zachwycają się swym dziełem. Bo nie od dziś wiadomo, że muzycy zawsze oceniają się zbyt surowo; oczywiście mam na myśli tych prawdziwych muzyków ;)
Kolejna muzyczna propozycja to utwór "Lost In Your Memory":
 https://www.youtube.com/watch?v=CNWeHzJ3YrU


 Ale się zrobiło nastrojowo po tym utworze ;)
Wracając jeszcze do samego zespołu Threshold to są oni określani jako jeden z najjaśniejszych punktów na współczesnej mapie progresywnego metalu. Tymczasem wokalista zespołu Damian Wilson tak to podsumowuje: "Taka etykietka nam nie przeszkadza. Drażni mnie tylko, gdy z jej powodu ludzie nie chcą nas słuchać".
Faktem jest, że wiele osób ogranicza się do słuchania tylko jednego ulubionego gatunku muzycznego tracąc przez to wiele wartościowych utworów. Pamiętajmy o tym, że nie zawsze dane zespoły czy nawet ich poszczególne utwory da się sklasyfikować jednoznacznie.
Poszerzając zatem swoje muzyczne horyzonty proponuję utwór "I Wish I Could":
https://www.youtube.com/watch?v=R6AsEn_vdoI


Nie wiem jak Wy ale ja muszę już koniecznie położyć się spać, bo zaraz upuszczę laptopa na podłogę ze zmęczenia ;) Północ już minęła więc grzeczne dzieci idą spać ;)
Jutro czeka mnie w pracy najazd ludzi jadących na Wszystkich Świętych w południowe rejony naszego kraju, także życzcie mi powodzenia.
Trzymajcie się ciepło, dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz