środa, 1 października 2014

Przyjemności nie tylko muzyczne

Właśnie świętuję moje 24 godziny wolnego od pracy :)
W ramach pierwszego prezentu poszłam do biblioteki po kolejną dawkę kryminalnych historii napisanych przez Alex Kava. Miesiąc czekałam aż biblioteka przeprowadzi inwentaryzację zbiorów więc możecie sobie wyobrazić jaka była moja radość kiedy rzuciłam się między regały :)
Druga przyjemność dzisiejszego przedpołudnia była już zupełnie cielesna. Otóż kupiłam sobie jedno z największych ciastek jakie były w mojej ulubionej cukierni :) :) :) Wstyd się przyznać, ale moje ciacho leży wciąż w lodówce, za to zniknął nieznaczny kawałek sernika, który kupił sobie mój mąż ;) Tylko nic mu nie mówcie :P
Przykro mi, ale jestem łasuchem i naprawdę ciężko mi oprzeć się pokusie pożerania każdej ilości słodkości.
Druga część dnia zapowiada się już mniej świątecznie, bo czeka mnie prasowania, pranie i takie tam.
Żeby jakoś nastroić się do tych jakże przyziemnych kobiecych prac znalazłam mały muzyczny "dopalacz". Wiem, że część z Was znów się zbuntuje, że co to za muzyka na blogu Sober Rocka, ale to moje święto ;)
Zaczynamy od mojego ulubionego utworu zespołu Jamiroquai, czyli "Virtual Insanity"
https://www.youtube.com/watch?v=4JkIs37a2JE


Zespół powstał w 1992 roku w Paryżu, a założycielem był Jay Kay, który nagrał pierwsze demo "When You Gonna Learn?" i zaniósł je do wytwórni Acid Jazz. Debiut był na tyle udany, że chłopakami zainteresowała się wytwórnia Sony. Skutkiem tej współpracy był pierwszy album zespołu pod tytułem "Emergency on Planet Earth".
Jamiroquai to gwiazdy światowej muzyki funk, które całkiem niedawno odwiedziły nasz kraj. Jednak zanim więcej w tym temacie proponuję mały przerywnik muzyczny, utwór "Stillness in Time"
https://www.youtube.com/watch?v=Nb6EFh8HlV4


Takie muzyczne klimaty nastrajają mnie mega pozytywnie, zwłaszcza w tak leniwe popołudnie jak dziś ;)
Wracając do tematu Jamiroquai i ich występu w Polsce to miał on miejsce 20 września 2014 na festiwalu motoryzacyjnym Verva Street Racing na Stadionie Narodowym. Skąd udział Jamiroquai w takiej imprezie? Otóż ciekawostka, wokalista Jay Kay jest znanym pasjonatem motoryzacji. W swoim garażu ma ogromną kolekcję sportowych samochodów, m.in. Ferrari, Lamborghini, Mercedes i Aston Martin.
Ostatni proponowany przeze mnie utwór to "Deeper Underground"
https://www.youtube.com/watch?v=WIUAC03YMlA


Właśnie odkryłam na moim mega wypaśnym ciastku borówki - jestem w niebie :) :) :)
Nawet przestały mnie przerażać kolejne dwie popołudniówki, które przede mną ;) 
Trzymajcie się ciepło, życzę miłego popołudnia.
Tymczasem ... ciąg dalszy świętowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz