sobota, 4 października 2014

Budzimy się :)

Witajcie w to słoneczne sobotnie przedpołudnie :)
Wczoraj niedaleko mojej pracy otwarty został nowy węzeł drogowy, w związku z tym przeżyliśmy prawdziwy nalot "ciekawskich" klientów. Byłam tak padnięta, że dziś rano ledwo zwlokłam się z łóżka. Bolą mnie chyba wszystkie możliwe mięśnie, nawet te o których istnieniu nie miałam pojęcia :P
Tak czy inaczej trzeba się rozruszać, bo dziś wieczór czeka mnie finałowa już odsłona V Free Art Fest. Mam nadzieję, że tym razem swoją recenzją z tej imprezy nikogo nie urażę ;) Bez względu na to ilu maruderów trafi się na mojej życiowej drodze ja i tak będę robiła swoje :) Tymczasem budzimy się ...
https://www.youtube.com/watch?v=e7kJRGPgvRQ


Biorąc pod uwagę, że Robert Mikołajczyk, czyli jeden z jurorów Free Art Fest ma dziś urodziny, to powyższy utwór może zostać wcielony w życie :) Na szczęście jutro mam na noc do pracy, to jakoś wstanę :P :P :P
Zespołu Korpiklaani nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Filarem tej grupy jest wokalista Jonne Jarvela który pragnął stworzyć coś inspirowanego tradycyjną fińską muzyką folkową nie rezygnując z mocnych metalowych uderzeń.
Posłuchajcie kolejnej propozycji tego zespołu, utwór Mother Earth
https://www.youtube.com/watch?v=sIdGBlzjSKg



Nie da się też pominąć faktu, że Korpiklaani są jednym z najbardziej widowiskowych zespołów świata heavy-metalu. Na scenie pojawiają się ubrani w zwierzęce skóry, a centralne miejsce na scenie zajmuje poroże renifera, w którym ukryty jest mikrofon. 
Zobaczcie sami jak to wygląda w koncertowej odsłonie:
https://www.youtube.com/watch?v=dXg43L5EcCQ 


Aż chciało by się ich zaprosić na piwo :) :) :) To by była impreza :D 
Kochani moi, dziś jak widzicie wpis krótko i na temat, bo przede mną jeszcze dużo pracy. Muszę ogarnąć mieszkanie, no i zająć się sobą, żeby nikogo wieczorem nie przestraszyć ;)
Zapraszam Was serdecznie na dzisiejszy wieczór do Teatru From Poland na Finałowy koncert V Free Art Fest. Zagrają dla nas Romet Ogar 200, Diagnoza, Knysi, Nigdy Więcej. Początek imprezy godzina 19:00.
Trzymajcie się ciepło, życzę miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz