sobota, 11 października 2014

Słuchaj a nie patrz ;)

Dzień dobry śpiochy :)
Wiem, że wstawanie w sobotę przed dwunastą powinno być zabronione, ale niestety niektórzy pracują nawet w weekend.
Ostatnie dni w pracy to jakaś totalna jazda bez trzymanki. Ludzi mnóstwo, roboty w brud i do tego ciągła presja, ale jak to ktoś całkiem trafnie określił - to fajnie ...
Już nie raz udowadniałam sobie, że lekarstwem na wszystko jest muzyka, więc i tym razem ją wykorzystam.
Na dobry początek dnia zespół, który doładuje nam akumulatory a dodatkowo sprawi, że totalnie się wyluzujemy - taki muzyczny joint.
https://www.youtube.com/watch?v=21Nv1HphwX0




Tego zespołu chyba nie trzeba wam specjalnie przedstawiać, ale żeby tradycji stało się zadość; przed państwem zespół PAPA ROACH.
Zespół ten powstał w 1993 roku w Kalifornii i wykonuje szeroko pojętą muzykę rockową. Nie do końca kupuję ich mentalność i wizerunek sceniczny ;) ale jest coś takiego w ich muzyce co powoduje, że się chce do niej wracać. Więc proponuję słuchać a nie oglądać ;)
Kolejna moja propozycja to utwór "Time And Time Again"
https://www.youtube.com/watch?v=cUP3sUYq_zQ


27 stycznia 2015 roku swoją premierę będzie miał album F.E.A.R, ósmy w dorobku Papa Roach. Zespół zapowiada, że będzie to najbardziej pozytywny w swoim przekazie krążek jaki do tej pory nagrali ;) Zważywszy na dość ponure przekazy dotychczasowej twórczości to może być naprawdę duża zmiana ;)
A jeśli o tekstach mowa, to na zakończenie mam dla Was utwór który swoim tekstem kupił mnie w całości. Jak to mawiają każdy znajdzie w tym kawałku coś dla siebie. "Forever"
https://www.youtube.com/watch?v=_bISJ2zi1zQ


Muzycznie to na tyle z mojej strony. Zmykam się szykować do pracy bo za dwie godzinki muszę wyjść a jeszcze nie jadłam śniadania :)
Życzę Wam mega pozytywnego dnia :) Pozdrowionka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz