poniedziałek, 20 października 2014

Na rozluźnienie po ciężkim dniu

Poniedziałek rano to u mnie w pracy dzień "spowiedników weekendowych". Obcy ludzie przychodzą i wyrzucają z siebie frustracje nieudanego weekendu. Ruch jak cholera a co drugi klient ma jakiś problem. Uwaga ludzie - my tam jesteśmy po to by sprzedawać, a nie leczyć ludzkość. Pomyślał ktoś z Was, że może my mieliśmy akurat udany weekend i chcielibyśmy ten dobry humor utrzymać na dłużej? Może gdyby ludzie nie myśleli tylko o sobie pozwoliliby dla odmiany zarazić się pozytywnym nastawieniem.
Obserwacja dzisiejszego dnia przypomniała mi tekst Gutka, który śpiewa: "... Dziś każde Ja ma rozmiar galaktyki, przerażający dzieli nas dystans ... " Rzeczywiście czubek własnego nosa niektórym przesłonił cały świat.
https://www.youtube.com/watch?v=Jja8XaWaGFo


Tylko mi nie marudźcie, że wrzucam kawałek Kamila Bednarka, tylko wsłuchajcie się w tekst ;)
Zresztą chodzi o fragment w którym śpiewa Gutek :P
A jeśli już wywołałam do tablicy Gutka to mam dobrą wiadomość dla wszystkich częstochowskich fanów zespołu Indios Bravos. 15 listopada 2014 roku zespół odwiedzi nasze miasto i wystąpi w Teatrze From Poland. Tegoroczna jesienno-zimowa trasa Indiosów przebiegać będzie pod hasłem powrotu do przeszłości. Na koncertach będziemy mogli usłyszeć większość piosenek z płyty Part One. Dodatkowo zespół zapewnia, że nie zabraknie nowego materiału, bo "pamiętając o przeszłości patrzymy już z myślą o nowej płycie w przyszłość".
Ja osobiście nie jestem wielkim fanem płyty Part One ale może utwory z tej płyty zagrane w nowych aranżacjach pozytywnie zaskoczą.
https://www.youtube.com/watch?v=4abrWuqKTmQ



Gutek ma w swoim głosie coś co elektryzuje i choć na ostatnim koncercie trochę mnie zawiódł swoim "stanem" to jednak nadal chętnie wracam do jego twórczości. 
https://www.youtube.com/watch?v=Pc54D0rlluw






 "Po co mam marnować czas na mówienie do ściany ..." bezbłędny tekst z którym trudno się nie zgodzić :) Do niektórych i tak nigdy nic nie dotrze.
Zmykam już kochani moi do swoich obowiązków, choć chętnie bym już położyła się spać :) Jutro znów muszę wstać po 4 rano. 
Trzymajcie się ciepło i relaksujcie ile się da :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz