sobota, 25 października 2014

Leniwiec dobry na wszystko

Nowy dzień to nowe wyzwania.
Miałam mieć dziś dzień wolnego, ale niestety muszę pójść na noc do pracy, a że mamy zmianę czasu na zimowy to będę pracowała nie osiem a dziewięć godzin :/
Takie rzeczy przytrafiają się chyba tylko mnie ...
W ogóle jakiś ten mijający tydzień jest niewydarzony. Nic nie jest tak jak powinno. Mam nadzieję, że to tylko jakieś jesienne przesilenie, albo jak to ujął wczoraj mój kolega z zespołu - mam doła pogodowego. 
Chętnie cofnęła bym się do czasów dzieciństwa i beztrosko spędziła sobie przynajmniej kilka godzin. Niestety moja magiczna różdżka wzięła sobie wolne i nie przeniesie mnie w czasie, ale poradzimy sobie inaczej.
Muzyka zawsze przychodzi z pomocą - dziś będzie na wesoło - LENIWIEC.
https://www.youtube.com/watch?v=Kk2ISx6zzKE


"Cudownie jest, powietrze jest. Dwie ręce mam, dwie nogi mam. W chlebaku chleb, do chleba ser, do picia deszcz. Cudownie jest"
Patrząc na te słowa, to rzeczywiście chyba cudownie jest i nie ma co narzekać ;)
Zespół Leniwiec to punkrockowa kapela z Jeleniej Góry której początek datuje się na 1995 rok. Sześć lat później zespół wydaje swój debiutancki materiał "Z tarczą lub na tarczy" i się zaczęło :) Leniwca posłuchał Jurek Owsiak i zaprosił ich na Przystanek Woodstock, dzięki czemu ich kariera nabrała tempa. Teraz mają za sobą setki zagranych koncertów w 9 krajach i oczywiście wszystko przed sobą.
https://www.youtube.com/watch?v=P9MK2nb0DVU


Teksty Leniwca są pełne humoru, a momentami szydery, ale przeważnie mówią o rzeczach które dla muzyków są słuszne i ważne. Jak wiecie przekaz podprogowy bardziej trafia do ambitnego słuchacza, dlatego moją następną propozycją jest utwór "Introit".
https://www.youtube.com/watch?v=P_Ag5CTRxew


Ostatnia na dziś muzyczna odsłona Leniwca to utwór "Piosenka o miłości". Po co pisać listy miłosne które potem ktoś drze i pali. Po co tatuować sobie imię ukochanej osoby, a potem próbować to ukryć. Najlepiej zaśpiewać piosenkę, która "nie przystoi prawdziwym rebeliantom" :)
https://www.youtube.com/watch?v=Mn_DI2N5DMg


Mam nadzieję, że wam też poprawił się humor po tej dawce punkrockowych dźwięków.
Ja zmykam jeszcze pod kołderkę, bo jak już wspominałam za kilka godzin ruszam do pracy. Zapowiada się ciemno, zimno i źle, no ale jak trzeba to trzeba.
Życzę Wam zdecydowanie milszego sobotniego wieczoru :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz