czwartek, 13 listopada 2014

Rodzinne ciepło

Ostatnie dni upłynęły mi pod znakiem rodziny.
Muszę się pochwalić - znalazłam wujka :) Życie jest zaskakujące i tak plącze ludzkie ścieżki, że najlepszy reżyser by tego nie wymyślił. Dobrze po kilkunastu latach znów zobaczyć twarz która ciepło kojarzy się z dzieciństwem. W bonusie oprócz wujka dostałam też śliczne kuzynostwo; nazywają się Kai i Majka - kochane dzieciaczki :)
Spontanicznie udało nam się z mężem odwiedzić dziś jeszcze kilka kochanych przeze mnie osób. Po pierwsze byłam na grobie u mamy, a przy okazji wpadliśmy na kawkę do babci i dziadka. Standardowo babcia obdarowała nas całą torbą prezentów, więc znów czułam się jak dziecko :)
W nastroju euforyczno nostalgicznym nie pozostaje mi nic więcej jak tylko zaproponować Wam alternatywną podróż muzyczną.
Zespół nazywa się HOLLYWOOD UNDEAD i jest z gatunku tych przyjemnie zakręconych ;)
Posłuchajcie pierwszej mojej propozycji, utwór "Another Way Out" :
https://www.youtube.com/watch?v=TV5m7KvWUj0


Grupa zaczynała zamieszczając swoje piosenki na portalu MySpace, a ich utwory szybko osiągnęły dużą popularność. Muzykę którą tworzą trudno przypisać do jednego gatunku, słychać w niej inspiracje hardcorem, punkiem, metalem. A że nie była ona tworzona w celach komercyjnych przez długi czas muzycy udostępniali ją za darmo.
Wszystko zmieniło się kiedy ich piosenki zaczęto pobierać 1000 razy dziennie, przez co zespół trafił do TOP 3 artystów muzycznych na MySpace.
Kolejna propozycja z repertuaru tej grupy to kawałek "Outside" :
https://www.youtube.com/watch?v=BzZBtZVfDOg


Musicie przyznać że muzyka tego zespołu jest co najmniej intrygująca ... Łączy w sobie wiele gatunków które na pierwszy rzut ucha powinny tworzyć chaos a jednak w ich wykonaniu genialnie z sobą współgrają.
Gratuluje chłopakom pomysłu i trzymam kciuki, żeby udało im się stworzyć jeszcze wiele tak wybornych utworów.
Na zakończenie proponuję "Lion"
https://www.youtube.com/watch?v=QgFHL2R8m6s


Zmykam do łóżka bo zaraz zasnę przed komputerem, a rano muszę wstać o 4:30 :/ Trzymajcie się ciepło, miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz