poniedziałek, 24 listopada 2014

"Mama" zawsze pomaga

Na początek mam postulat - błagam oddajcie mi promienie słoneczne. Chyba powinnam wytatuować sobie wielkie słońce, które by mnie ciągle ogrzewało. To pewnie pomogło by przetrwać te zimne i ciemne dni.
Zastanawiam się ostatnio nad dwulicowymi ludźmi. Myślicie, że takie osoby świadome są zła jakie wyrządzają swoim zachowaniem? Uśmiechnięta twarz wbijająca nóż w plecy.
Chyba jednak wolę otwartą ludzką wrogość - ona przynajmniej jest szczera.
W nastoju lekkiej życiowej frustracji proponuję muzykę która wpada w nasze uszy, robi kocioł w całym organizmie i pozwala pozbyć się negatywnych emocji.
Zespół nazywa się Mama Selita i oczywiście jest naszym narodowym dobrem :)
https://www.youtube.com/watch?v=Uqiwpoib0aY


Utwór "Just do ID" pochodzi z płyty "Materialiści", która to miała swoją premierę 6 października bieżącego roku. Krążek ten spotkał się z ogromną falą pozytywnych recenzji, co w ogóle nie dziwi biorąc pod uwagę jej wysoką jakość. Posłuchajcie utworu który promował tą płytę a sami docenicie jej zawartość. Utwór "Godzilove":
https://www.youtube.com/watch?v=BAoKHNKaCIw


Zespół hula po polskim i zagranicznym rynku muzycznym już od 2007 roku, ale wiecie jak jest z muzykami - im starsi tym lepsi ;)
Wszystkie portale muzyczne podkreślają, że zespół Mama Selita angażuje się w rozmaite projekty artystyczne, czasem mocno komercyjne (udział w programie Must Be The Music). Co za tym idzie wszyscy recenzenci zastanawiali się w jakim kierunku pójdzie zespół. Czy uda im się robić swoje, czy dają się ponieść komercyjnej fali.
Odpowiedzią na wszelkie wątpliwości był prezentowany dziś przeze mnie krążek "Materialiści". Tym większe ukłony przed chłopakami, którzy olali cały medialny szum. Zamknęli się w studiu nagrań z producentem Olo Mothashipp i wsłuchali się wgłąb siebie.
Na zakończenie proponuję Wam utwór, który możecie kojarzyć z rozgłośni radiowych, "Na pół"
https://www.youtube.com/watch?v=1dKf0DNwKEc


Wasze głosy na temat tego zespołu będą pewnie podzielone, ale przecież wiecie jak uwielbiam takie twórcze dyskusje :)
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę spokojnego wieczoru.
Ja zmykam się dogrzewać bo przeziębienie coraz bardziej mnie rozkłada, a rano trzeba pomaszerować do pracy :) Ja naprawdę lubię swoją pracę, ale czasem tak bardzo mi się nie chce :P
Trzymajcie się ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz