poniedziałek, 1 września 2014

Z innej bajki - Kasabian

Jak ja kocham nocne zmiany ... Funkcjonuje trochę na zasadzie zombiaka :P Ale jeszcze dziś i na chwilę spokój z tymi męczącymi zmianami. Dodatkowo piękna aura sprzyja mojemu totalnemu zmęczeniu, więc postanowiłam jakoś sobie pomóc ;)
Zabrzmiało to trochę tak jakbym chciała się zjarać :P Na szczęście nie potrzebuję takich dodatków by postawić się na nogi. Wolę zdrowsze i zdecydowanie przyjemniejsze sposoby, czyli muzyczny koktajl energetyczny :)
Na takie dni jak dzisiejszy najlepsza będzie mega odjechana muza totalnie od czapy :D No to startujemy:
https://www.youtube.com/watch?v=ST6nEvIEY4s


Obudziliście się trochę?
Mnie ten utwór zespołu Kasabian daje pozytywnego kopa w tyłek. Oczywiście wiem, że chłopaków z Brytyjskiej grupy nie wszyscy muszą lubić, ale i tak trzeba szczerze przyznać, że robią kawał dobrej muzy nie patrząc ani na krytykę, ani na panującą modę.
Ich debiutancki krążek wydany w 2004 roku od razu stał się hitem w całej Wielkiej Brytanii, w związku z tym posłuchajmy czym tak zachwycili ludzi.
Utwór L.S.F. pochodzący właśnie z debiutanckiego krążka powinien spodobać się nawet największym marudom muzycznym ;)
https://www.youtube.com/watch?v=yYYp5-mGQRI


Takie dźwięki wysyłają mnie mentalnie do czasów młodości moich rodziców. I tworzą mi się w głowie jakieś obrazy taty w spodniach typu dzwony i mamy z kwiatami we włosach :D
I po co mi zielsko? Bez tego mam nieźle :D :D :D
Ale wracając do samego zespołu Kasabian to 9 czerwca 2014 roku, czyli stosunkowo niedawno pojawiła się na rynku najnowsza ich płyta pod tytułem "48:13". Jak się domyślacie tytuł płyty jest po prostu długością trwania tego krążka. Koncepcją zespołu było maksymalne uproszczenie albumu zgodnie z zasadą "less is more". Warto również zaznaczyć, że już w tydzień po wydaniu album "48:13" trafił na pierwsze miejsce listy najlepiej sprzedających się albumów w Wielkiej Brytanii. Na zakończenie posłuchajmy zatem singla promującego to wydanie. Utwór "Bumblebeee"
https://www.youtube.com/watch?v=hjUA_e0ZG_U


I jak się wam podobała to wycieczka muzyczna? Mnie zdecydowanie poprawił się nastrój i drastycznie wręcz powiększyła ilość endorfin w organizmie :)
Za kilka godzin znów idę do pracy, więc życzę Wam zdecydowanie milszego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz