czwartek, 25 września 2014

Chaos Engine Research atakuje

Nawet sobie nie wyobrażacie jaki ciężki miałam wczoraj dzień. Ciekawa jestem jak długo jeszcze wytrzymam takie tempo. Może niedługo okaże się, że jednak jestem tylko człowiekiem i po prostu nie dam dłużej rady.
Ile razy już sobie obiecywałam, że zwolnię i trochę odpuszczę ... Ale oczywiście zawsze muszę robić za dwóch, a i tak nie wszystkim się dogodzi.
Dziś natomiast na niebie pojawiło się słońce i znów nabrałam sił :) Wróciłam z pracy do domu i zastanawiam się czy jest jakiś patent na przemycenie promieni słonecznych i używanie ich w dowolnie wybranym momencie ;)
Podobno ciepłe dni mają wrócić w październiku, ale co robić do tego czasu? Trzeba ratować się muzyką i to nie byle jaką, ale tą z najwyższej półki.
Kiedy wróciłam wczoraj do domu na facebooku przeczytałam, że we wtorkowym odcinku programu "Kuba Wojewódzki", muzycznym gościem był zespół Chaos Engine Research. Odpalam playera i duma mnie rozpiera. W komercyjnej stacji telewizyjnej, w programie oglądanym przez tysiące osób chłopaki z genialnego częstochowskiego zespołu grają utwór "Psychotic Waltz"
https://www.youtube.com/watch?v=CqJyUttgBkE


Ale to nie koniec powodów do dumy związanych z Chaosami. Otóż można już obejrzeć kolejny teledysk, tym razem nakręcony w zupełnie inny sposób. W jednym z wywiadów możemy przeczytać: "Teledysk do utworu "Psychotic Waltz" stawiał na scenariusz i stylizację, przy obrazie do "Critical Mass" postawiliśmy na energię i żywiołowość. Chcieliśmy pokazać zespół podczas gry – miało być tak jak na próbach, czyli rootsowo. Mam nadzieję, że efekt pracy kolegów przypadnie fanom do gustu. Nam bardzo się ten obraz podoba" - mówi Dariusz "Darrior" Januszewski, wokalista Chaos Engine Research".
Zobaczmy zatem jak ten obraz wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=O2ZT7qyUdIM



Oba powyższe utwory pochodzą z albumu "The Legend Written by an Anonymous Spirit of Silence" którego premiera już za kilka dni, a dokładnie 29 września.
Natomiast już w najbliższą sobotę, czyli 27 września zespół Chaos Engine Research zaprasza do Teatru from Poland na przedpremierowy koncert który wystartuje o godzinie 19:00. Oprócz gospodarzy na scenie zobaczymy również zespoły Noise Dicks oraz Diagnoza. Ale to nie koniec miłych niespodzianek, Chaosi donoszą - "Specjalnie dla wszystkich przyjaciół, kumpli i sympatyków naszego grania organizujemy koncert bezpłatny- jest to forma podziękowania dla wszystkich tych, którzy od początku nas wspierali".
Już chyba dłużej nie muszę Was przekonywać, że po prostu musicie tam być ;)
Plany na sobotę mamy, więc teraz zmykam się zrelaksować, żeby nabrać sił przed jutrzejszym popołudniem w pracy. Trzymajcie się ciepło i łapcie słoneczne promienie puki jeszcze możemy liczyć na ich ciepło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz