piątek, 29 sierpnia 2014

Młodzi gniewni ? Nie tym razem ...

"Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy,
Młodości! dodaj mi skrzydła!
Niech nad martwym wzlecę światem ..."

Dzisiejszy wpis będzie dość nietypowy, ale dedykuję go wszystkim tym, którym wydaje się że to co najlepsze mają już za sobą oraz tym którzy sami budują sobie przeszkody na drodze do szczęścia.
Kilka dni temu na mojej skrzynce mailowej pojawiła się wiadomość od niejakiej Natalii Chmielarskiej. Natalia zapytała mnie czy jako Sober Rock przyjmuję nagrania od młodych artystów ? Odpisałam, że oczywiście chętnie odsłucham nadesłanego materiału i ewentualnie pomogę w początkowej promocji. Przyznaję, że przygotowana byłam na kolejny materiał początkującego rockowego zespołu. Jakież zatem było moje zdziwienie, kiedy Natalia napisała kolejnego maila.
Zacytuję wam kilka fragmentów tej wiadomości, żebyście dobrze zrozumieli skąd moje zaangażowanie w ten temat. Natalia napisała:
"Nazywam się Natalia,mam 14 lat

Kocham śpiewać to jest całe moje życie :) muzyka- dla niektórych tylko dźwięki a dla mnie całe życie :)

Naprawdę to że mam 14 lat to nie znaczy że nie mogę spełniać moich marzeń :)"
No i mnie dziewczyna tymi krótkimi zdaniami dosłownie kupiła od razu :) Szczerze pisząc jeszcze zanim odsłuchałam nadesłane przez Natalię utwory wiedziałam już, że będę chciała jej jakoś pomóc. 
Najchętniej to zamknęła bym tą młodą osobę w jakimś szczelnym kokonie byle życie nie odebrało jej pasji i chęci walki o to co ważne. Ale skoro nie mam takiej mocy to pozostaje mi zaprezentować wam materiał który przysłała mi Natalia i mieć nadzieję, że znajdą się w jej pobliżu osoby, które pomogą jej rozwijać się muzycznie.
Posłuchajcie tej młodej wokalistki

I jak już pozbieraliście szczęki z podłogi zwróćcie uwagę na to, że Natalia nagrała to w wieku 13 lat :)
W kolejnym mailu od Natalii dowiedziałam się, że we wrześniu będzie wchodziła do studia nagrań gdzie chce pracować nad własnym materiałem, który oscylować będzie wokół nurtu muzyki rockowej. Podobno na chwilę obecną właśnie w muzyce rockowej próbuje znaleźć swoje miejsce.
Teraz kiedy już podzieliłam się z Wami historią tej młodej i upartej w dążeniu do celu dziewczyny spójrzcie w lustro i powiedzcie sobie, że czegoś nie dacie rady zrobić :P ...
Cieszę się, że tacy ludzie jak Natalia pojawiają się co jakiś czas na mojej życiowej drodze, bo upewnia mnie to w przekonaniu, że im człowiek starszy tym bardziej utrudnia sobie życie. A przecież powinno być odwrotnie, bo przecież po to uczymy się długie lata i nabieramy życiowego doświadczenia, żeby było nam łatwiej. 

Natalio życzę Ci przede wszystkim wiele wytrwałości w dążeniu do spełnienia muzycznych marzeń. Nie pozwól nikomu zabić pasji jaką w sobie rozwijasz i pielęgnuj ją każdego dnia. 
Przed tobą jeszcze wiele pracy, ale wierzę że Ci się uda :)

A dla wszystkich niedowiarków życiowych i tych wiecznych pesymistów mam przykład młodego człowieka który też walczył ze wszystkich sił by spełnić muzyczne marzenia i wygrał. Jeden z najmłodszych gitarzystów jaki stanął na międzynarodowych scenach - Igor Gwadera z zespołu Anti Tank Nun.

Wszystko da się osiągnąć tylko potrzeba ciężkiej pracy i wytrwałości. Także podnoście tyłki z waszych wygodnych kanap i zacznijcie realizować te zakurzone już marzenia ;)
Ja tymczasem zmykam w świat muzyki i relaksu gdyż przede mną noc w pracy :/ Na szczęście rano mąż mnie odbierze więc może nie będzie aż tak źle ;)
Trzymajcie się ciepło, miłego wieczoru.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz