poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Czas na nowości

Mam jeden dzień wolnego - czyste szaleństwo :)
Ciekawe za co by się tu zabrać. Hmm pomyślmy - może by tak posprzątać, wyprać pranie, pozmywać i zrobić porządek w szafie, która zaczęła żyć własnym życiem? A może w końcu rozmrozić lodówkę? Chociaż w sumie mam wolne, więc może by tak usiąść i nic nie robić?
Jak mnie znacie, to już pewnie wiecie, że od rana sprzątam, układam, planuje i między czasie robię pranie :D Czy ktoś wie gdzie jest mój przycisk - wyłącz ?
Czasem zastanawiam się kto mnie tak zaprogramował, że potrafię robić pięć rzeczy jednocześnie i jeszcze umiem się z tego cieszyć. Ale skoro rodzice tak mnie "wyposażyli" to wykorzystajmy to dla dobra ludzkości :)
Chwilę przerwy między jednym a drugim praniem postanowiłam wykorzystać szukając kolejnej muzycznej inspiracji. I tak przeglądając czeluście internetu zauważyłam, że wakacje sprzyjają wrzucaniu do sieci nowych kawałków. Więc pozwólcie, że kilka takich nowości Wam zaprezentuje.
Na pierwszy ogień rzucam zespół Limp Bizkit, który kończy pracę nad nowym albumem zatytułowanym "Stampede Of The Disco Elephants". Fred Durst, wokalista Limp Bizkit powiedział, że album ten będzie jeszcze bardziej zwariowany i szokujący niż poprzednie. O ile znacie twórczość tego zespołu to słowa "jeszcze bardziej zwariowany i szokujący" brzmią prawie jak groźba ;)
Wprawdzie na premierę albumu musimy jeszcze trochę poczekać, ale przedsmak tego co nas czeka daje nam udostępniony właśnie nowy utwór pod tytułem "Endless Slaugher":
https://www.youtube.com/watch?v=2yQC-wil8hg


Kolejna moja propozycja to trochę spokojniejsza muzyka w wykonaniu panów z zespołu Opeth.
Już 26 sierpnia w sprzedaży ukaże się najnowsza płyta szwedzkiej ekipy zatytułowana "Pale Communion". Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego, że muzyka Opeth jest skierowana dla konkretnej grupy odbiorców i nie wszyscy mogą się do nich przekonać ale właśnie dlatego wrzucam ich utwór w połowie wpisu ;) Może dzięki temu odsłuchacie najnowszej propozycji zespołu i przekonacie się do ich twórczości. Utwór nazywa się "Eternal Rains":
https://www.youtube.com/watch?v=p0B26wv22ao


Ostatnia propozycja muzyczna dzisiejszego wpisu powinna naładować Was energią na cały dzień. Jak się już zapewne domyślacie będzie mocno i głośno. Zespół nazywa się Slipknot i nie trzeba go chyba nikomu przedstawiać. Chłopaki sześć lat kazali czekać na kolejną swoją płytę i oto już jest zakończony krążek pod tytułem "The Negative One". Jutro ukaże się teledysk do tytułowego utworu, ale już dziś można go odsłuchać.
https://www.youtube.com/watch?v=SeyvQ1mg1LE
To tyle na dziś z mojej strony. Zmykam dalej rozkoszować się wolnym od pracy dniem ;) A Wam życzę przyjemnego popołudnia i miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz